Nielsen ma nowego prezesa

Nowym CEO globalnej firmy badawczej Nielsen został Karthik Rao. Zastąpił Davida Kenny'ego, który obejmie stanowisko prezesa wykonawczego (executive chairman).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Karthik Rao został mianowany dyrektorem generalnym ze skutkiem natychmiastowym. David Kenny, który pełnił funkcję CEO od 2018 roku, przejmie rolę prezesa wykonawczego.  

- Miałem szczęście prowadzić tę firmę przez niezwykłe czasy w ciągu ostatnich pięciu lat, pracując przez większość tego czasu razem z Karthikiem. Obejmując nowe stanowisko i kończąc moje obowiązki operacyjne, przekazuję przywództwo komuś z dużym doświadczeniem w tym, co Nielsen robi najlepiej - powiedział David Kenny.

Nowy CEO firmy dodaje: - Nielsen był moim domem przez większość mojej kariery. Dostarczanie naszym klientom, branży reklamowej i twórcom treści wszelkiego rodzaju, jak najdokładniejszych informacji, jest naszym jedynym celem.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nielsen-telemetria-sprzedaz-badania-ogladalnosci,7170014991570561a ##

Zmiany w Nielsenie 

Karthik Rao  od początku tego roku był dyrektorem generalnym unitu Audience Measurement Nielsena, odpowiedzialnego za prowadzenie i rozwój pomiarów oglądalności. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora operacyjnego Nielsena. Wcześniej był dyrektorem generalnym Nielsen Portfolio, kierując jednostkami Nielsen Entertainment, Nielsen Gracenote, Nielsen Brandbank i Nielsen Telecom na wszystkich rynkach globalnych. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii