Karthik Rao został mianowany dyrektorem generalnym ze skutkiem natychmiastowym. David Kenny, który pełnił funkcję CEO od 2018 roku, przejmie rolę prezesa wykonawczego.
- Miałem szczęście prowadzić tę firmę przez niezwykłe czasy w ciągu ostatnich pięciu lat, pracując przez większość tego czasu razem z Karthikiem. Obejmując nowe stanowisko i kończąc moje obowiązki operacyjne, przekazuję przywództwo komuś z dużym doświadczeniem w tym, co Nielsen robi najlepiej - powiedział David Kenny.
Nowy CEO firmy dodaje: - Nielsen był moim domem przez większość mojej kariery. Dostarczanie naszym klientom, branży reklamowej i twórcom treści wszelkiego rodzaju, jak najdokładniejszych informacji, jest naszym jedynym celem.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nielsen-telemetria-sprzedaz-badania-ogladalnosci,7170014991570561a ##

Zmiany w Nielsenie
Karthik Rao od początku tego roku był dyrektorem generalnym unitu Audience Measurement Nielsena, odpowiedzialnego za prowadzenie i rozwój pomiarów oglądalności. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora operacyjnego Nielsena. Wcześniej był dyrektorem generalnym Nielsen Portfolio, kierując jednostkami Nielsen Entertainment, Nielsen Gracenote, Nielsen Brandbank i Nielsen Telecom na wszystkich rynkach globalnych.











