Obecnie, od 10 lutego br. trwa trzecia odsłona kampanii. Dotąd przedstawieni zostali w niej trzej przedsiębiorcy: stylistka zajmująca się metamorfozami kobiet, fotograf dziecięcy oraz specjalista w dziedzinie izolacji natryskowej. Od dziś zacznie być emitowany spot z udziałem pierwszej niepełnosprawnej osoby występującej w kampanii. To niesłysząca Dorota Staniewska z Jarocina, prowadzącą rodzinną piekarnię i cukiernię. Aby przekazać widzom swoją historię, w spocie posługuje się językiem migowym.
Spot emitowany będzie na antenie TVN, TV4, TV6, TV Puls, Puls 2, a także w kanałach tematycznych m.in. TVN, Polsatu, TVP, BBC, Discovery, AXN, Viacomu czy Canal+ Cyfrowego oraz na telebimie w centrum Warszawy. Działania reklamowe prowadzone są też w prasie i internecie, mediach społecznościowych i na kanale YouTube.

Kreację Idea Bank przygotował we własnym zakresie, a film wyprodukował dom produkcyjny Koi Studio. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediavest.
Dotąd w ramach programu „Duma Przedsiębiorcy” Idea Bank sfilmował i przedstawił 150 historii swoich klientów. Obecna edycja kampanii potrwa do końca lutego br.











