Nietypowe reklamy w kanałach HDTV platformy ITI

W kanałach nadawanych w standardzie high definition (HDTV) dostępnych na startującej jesienią platformie cyfrowej Grupy ITI sprzedawany będzie czas reklamowy.

Media&Marketing Polska-kk
Media&Marketing Polska-kk
Udostępnij artykuł:

Zdaniem Macieja Sojki, prezesa ITI Neovision, docelowo reklamy mają być sprzedawane w większości stacji dostępnych w ofercie przyszłej platformy. W momencie startu platformy dostępne będą minimum trzy stacje HDTV. Jedną z nich będzie kanał sportowy, podał serwis "Media&Marketing Polska".

Szczegóły na temat innych kanałów nie zostały ujawnione. Wiadomo już, że sprzedażą reklam w kanałach ITI dostępnych na platformie zajmie się biuro reklamy TVN.

Zdaniem Macieja Sojki w strategii reklamowej nacisk położony będzie jednak nie na sprzedaż spotową, ale niestandardowych form reklam, których unikalność gwarantować będą możliwości nowej platformy.

Media&Marketing Polska-kk
Autor artykułu:
Media&Marketing Polska-kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"