Nikolaj Coster-Waldau nowym ambasadorem L’Oréal Paris

L’Oréal Paris z ogromną przyjemnością ogłasza, że nowym globalnym ambasadorem marki Men Expert zostaje Nikolaj Coster-Waldau. 47-letni aktor znany jako jeden z najbardziej utalentowanych i najprzystojniejszych mężczyzn na świecie, popularność zdobył między innymi dzięki rolom zagranym w ponad 40 filmach.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jeśli istnieje definicja prawdziwego mężczyzny, Nikolaj Coster-Waldau nim jest. Markę Men Expert zainspirowały nie tylko jego fenomenalne kreacje aktorskie, ale również osobiste zaangażowanie w kampanie charytatywne. Nikolaj Coster-Waldau zdecydował się na reprezentowanie właśnie tej marki, ponieważ sam utożsamia się z profilem mężczyzny Men Expert. Pragnie skutecznych produktów, które zapewniają niezawodną ochronę w każdych warunkach. Na pytanie, co dla niego oznacza bycie ambasadorem, odpowiada: To dla mnie wielki zaszczyt i wyzwanie. W pełni zgadzam się z głównym przesłaniem marki: bycia najlepszym, jakim  możesz być, w każdym wieku. L’Oréal Paris Men Expert jest znana ze skutecznych produktów opracowanych specjalnie dla nas, mężczyzn. Ważne jest dla mnie to, że jako ambasador marki mam możliwość rekomendowania produktów, w których moc wierzę.

Potrzeba znalezienia produktu odpowiadającego na tryb życia mężczyzn w codziennych sytuacjach, skłoniła L’Oréal Paris Men Expert do zaprojektowania innowacyjnej gamy dezodorantów zapobiegających utracie poczucia komfortu wywołanego przez: wysoką temperaturę powietrza, wysiłek fizyczny, stres, gorące i pikantne potrawy. Zróżnicowanie gam antyperspirantów Men Expert pozwala na zaspokojenie wszystkich najważniejszych potrzeb mężczyzn, których oczekują od tej kategorii produktów do ciała. Każda z gam posiada innowacyjną, zaawansowana technologię, oferująca długotrwałą ochronę przed potem, nieprzyjemnym zapachem czy śladami na ubraniach. Wszystkie antyperspiranty dostępne są w dwóch najczęściej wybieranych przez mężczyzn formach aplikacji: zarówno spray, jak i kulka. 

Shirt Protect – technologia przeciwdziałająca śladom 

Invinvcible – ochrona przez 96H non stop

Cool Power – formuła o męskim, orzeźwiającym zapachu

Carbon Protect – pełna ochrona przez 48H

Thermic resist – ochrona w wysokich temperaturach do 45C      

Wszystkie produkty będą dostępne na polskim rynku od 1 lutego 2018 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"