Nocne marki kupują w Triadzie

Wprowadzone z okazji dwudziestych urodzin Triady promocje godzinowe cieszą się dużą popularnością wśród klientów biura. Oferty sprzedawane w ramach „Weekendowego szperacza”, „Porannego refleksu” i „Wieczornego łowcy” są wykupywane przez klientów w kilka minut od pojawienia się w systemie rezerwacyjnym. Największym wzięciem cieszą się wycieczki do Grecji i Turcji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od maja 2011 roku, kiedy Biuro Podróży Triada z okazji dwudziestolecia działalności wprowadziło promocje godzinowe, skorzystało z nich już prawie tysiąc osób. Ceny wycieczek w ofercie specjalnej są niższe nawet o 30%, co w wielu przypadkach oznacza oszczędność nawet do 1500 złotych. Nowe oferty wprowadzane są do systemu o północy i o godzinie 14:00 w dni powszednie, a także kilkakrotnie w ciągu weekendu, począwszy od północy z piątku na sobotę do końca niedzieli.

Promocje godzinowe wprowadziliśmy przede wszystkim z myślą o internautach, którzy trzymają rękę na pulsie o każdej porze dnia i nocy  - mówi Ewa Zawistowska, Pełnomocnik Zarządu Triady. – To specyficzna grupa klientów, którzy doskonale orientują się w aktualnych ofertach touroperatorów i potrafią ocenić, czy relacja ceny do rzeczywistej wartości wycieczki jest faktycznie korzystna. Dlatego równą popularnością cieszą się wśród nich oferty wyjazdu do Grecji za niewiele ponad 800 złotych, jak i dwutygodniowe wycieczki all inclusive do Turcji czy Hiszpanii za około 2000 złotych, które, choć nie są najtańsze, w porównaniu do ceny pierwotnej stanowią bardzo okazyjną ofertę – wyjaśnia Ewa Zawistowska.

Internauci z promocji korzystają częściej w dni powszednie niż w weekend. W ramach „Porannego Refleksu” i „Wieczornego Łowcy” sprzedaje się o 20 % więcej ofert niż w ramach „Weekendowego Szperacza”. Najpopularniejszą porą na cenowe polowania jest popołudnie, kiedy wprowadzane są oferty dla „Wieczornych Łowców”. W promocjach godzinowych znaleźć można zarówno wycieczki last minute, jak i wyjazdy zaplanowane na dalsze terminy, a także cały zakres opcji pobytu, od samego zakwaterowania aż po all inclusive. Do wyboru są wyjazdy tygodniowe i dwutygodniowe, a także flagowy produkt Triady - pakiety 7+7 łączące relaks ze zwiedzaniem.

Ideą urodzinowych promocji jest udostępnienie klientom jak najszerszej gamy produktów, aby zawsze móc zaskoczyć ich czymś nowym – mówi Ewa Zawistowska. – Popularność tej akcji sprzedażowej świadczy o tym, że warto dopasowywać ofertę do potrzeb specyficznych grup klientów, takich jak internauci  - wyjaśnia.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online