Nokaut.pl w PC WORLD. Nokaut Skaner integruje prasę z Internetem

Nokaut Skaner zyskuje kolejnych użytkowników. Dzięki współpracy Grupy Nokaut z miesięcznikiem PC World, czytelnicy kwietniowego numeru magazynu mogą w praktyce przetestować możliwości samej aplikacji, jak również dodatkowej funkcjonalności, opartej na kodach QR. Zeskanowanie kodu zamieszczonego w tradycyjnym, papierowym wydaniu PC World umożliwia dostęp do szczegółowych informacji na temat wybranych produktów, znajdujących się w ofercie sklepów współpracujących z Nokaut.pl. Tym samym niewielka grafika daje nieograniczone możliwości pozyskiwania dodatkowych informacji, niedostępnych w publikacjach prasowych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Współpraca Grupy Nokaut z jednym z najstarszych i najpopularniejszych w Polsce magazynów komputerowych – testujących sprzęt, oprogramowanie oraz usługi internetowe – nie ogranicza się jedynie do integracji nowoczesnych technologii i zasobów internetu z tradycyjnymi mediami. Dodatkowo, w serwisie internetowym pcworld.pl – przy opisywanych przez redakcję produktach – zamieszczane są linki do sklepów z porównywarki Nokaut.pl. Dzięki temu internauci mogą nie tylko z łatwością dotrzeć do najatrakcyjniejszej cenowo oferty – rekomendowanej przez PC World –ale zyskują jednocześnie możliwość pozyskania informacji niedostępnych dotąd w serwisie internetowym wydawcy.

Nowoczesne technologie to nasza specjalność – mówi Maciek Kluk, Product Manager PC World. – Możliwość sprawdzenia aktualnej ceny testowanego przez nas sprzętu i oprogramowania w drukowanym magazynie stwarza zupełnie nowe możliwości dla czytelników. Cieszymy się więc, że wraz z Grupą Nokaut możemy zaoferować tą nową na rynku funkcjonalność w miesięczniku PC World”.

Jak dodaje Wojciech Czernecki, prezes Grupy Nokaut - „Świat rzeczywisty przenika się z wirtualnym na coraz większą skalę. Jesteśmy bez wątpienia świadkami rewolucji mobilnej, w której – jako spółka działająca w branży nowych technologii – chętnie i aktywnie uczestniczymy. Kody QR – w oparciu o które rozszerzamy zakres i skalę dotarcia z naszą ofertą do klientów - tworzą nowy wymiar komunikacji.Chcemy być z naszą ofertą w zasięgu ręki nie tylko internautów, ale też osób czytających tradycyjną prasę i odwiedzających stacjonarne sklepy. Stąd udostępniamy za darmo aplikację Nokaut Skaner, która pozwala w zaledwie chwilę na sprawdzenie cen milionów produktów w tysiącach sklepów, nie tylko internetowych, ale i najbliższych punktach sprzedaży.Potrafi też doprowadzić krok po kroku klienta do wybranego miejsca dzięki wykorzystaniu Google Maps i technologii GPS”.

Z aplikacji Nokaut Skaner mogą obecnie korzystać użytkownicy smartfonów opartych o systemy iOS i Android. Aplikacje udostępnione przez Grupę Nokaut na urządzenia mobilne umożliwiają:

  • Porównywanie cen produktów w ponad 3700 sklepach
  • Wyszukiwanie produktów dzięki skanowaniu kodów kreskowych lub wpisaniu ich nazwy
  • Sprawdzenie oferty najtańszych sklepów w okolicy
  • Dostęp do ocen i opinii internautów

Aplikacja Nokaut Skaner stworzona przez Grupę Nokaututrzymywała się w trakcie ostatniego sezonu zakupowego w TOP10 najczęściej ściąganychdarmowych aplikacji dla smartfonów Apple iPhone w polskim App Store.Jest też aktualnie na drugim miejscu w kategorii Business. Nokaut Skaner został dotąd ściągnięty już ponad 53.000 razy, ale według Grupy Nokaut prawdziwy rozwój polskiego rynku aplikacji mobilnych dopiero się zaczyna.

Grupa Nokaut – informacje dodatkowe:

Grupa Nokaut SA to czołowy gracz e-commerce w Polsce, właściciel internetowych porównywarek cen.

Grupa Nokaut działa w trzech segmentach e-commerce:

  • Porównywarka cen Nokaut.pl – kojarząca potencjalnych nabywców i sprzedawców on-line (a także: hotele.nokaut.pl, finanse.nokaut.pl, loty.nokaut.pl)
  • Zintegrowany pionowo kanał dystrybucji SklepyFirmowe.pl – rozwiązanie do prowadzenia sklepów internetowych, ułatwiające automatyczną integrację oferty produktowej z porównywarką Nokaut.pl
  • Sprzedaż reklamy internetowej (kanał bezpośredni i pośredni)

Porównywarka cen Nokaut.pl ma ponad 3 mln realnych użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2011), 12 mln ofert i współpracuje z ponad 3.700 e-sklepami. Obroty w sklepach internetowych wygenerowane dzięki Nokaut.pl w 2011 roku szacuje się na kwotę około 1 miliarda złotych.

W styczniu 2012 roku Nokaut.pl zajął– w rankingu przygotowanym przez serwis Wirtualnemedia.pl –pierwsze miejsce wśród polskich porównywarek cen, nieznacznie wyprzedzając Ceneo.pl.Jednocześnie Grupa Nokaut zdobyła lepszą pozycję niż serwis Ceneo.pl w rankingu aplikacji AppStore (sklep z oprogramowaniem dla smartfonów iPhone).

Nokaut.pl był w listopadzie 2011 – zgodnie z badaniami Megapanel PBI/Gemius 2007-2011 – drugą co do wielkości porównywarką cen w Polsce. Odwiedziło ją wówczas ponad 2,8 miliona Internautów, costanowi niemal 15% wszystkich użytkowników Internetu w kraju. Trzecim serwisem w rankingu porównywarek cen był serwis Skąpiec.pl.

W 2010 roku Grupa Nokaut - jako jedyna firma z Polski - została wyróżniona w międzynarodowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE w kategorii wschodzących gwiazd.

W skład Grupy Nokaut wchodzą:

  • Nokaut.pl – jedna z dwóch najpopularniejszych w Polsce porównywarek cen
  • Hotele.Nokaut.pl – porównywarka ofert noclegowych
  • Finanse.Nokaut.pl – porównywarka produktów finansowych
  • Loty.Nokaut.pl – porównywarka połączeń lotniczych
  • SklepyFirmowe.pl – rozwiązanie do prowadzenia sklepów internetowych
  • PrettyDeal.pl – porównywarka ofert zakupów grupowych dla kobiet
  • Bazarek.pl –pasaż handlowy
  • TaniePorownanie.pl – porównywarka cen

PC World

od ponad dwudziestu lat zapewnia czytelnikom bieżący, maksymalnie szeroki przegląd najnowszych trendów rynkowych w zakresie nowych technologii. Miesięcznik oraz portal www.pcworld.pl ułatwiają podejmowanie właściwych decyzji w wyborze sprzętu, oprogramowania i usług, a także doradzają jak efektywnie z nich skorzystać. Nakład miesięcznika PC World wynosi 50000 egzemplarzy. Portal internetowy pcworld.pl odwiedza co miesiąc ponad milion polskich internautów zainteresowanych pogłębianiem swojej wiedzy w zakresie nowych technologii.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele