Nordea dla korporacji w reklamie

W biznesie wszystko zależy od ludzi - pod takim hasłem rozpoczęłasię kampania reklamowa oferty korporacyjnej Nordea Bank Polska.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

- W przekazie reklamowym podkreślamy mocne strony banku Nordea:koncentrację na indywidualnych potrzebach klientów, bez względu naskalę ich działania - globalną czy lokalną oraz dostępność,przejrzystość i konkurencyjność produktów oferowanych klientomkorporacyjnym - mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor DepartamentuMarketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. - Przypominamy równieżo naszych sukcesach: wyróżnieniu magazynu "Forbes" dla najlepszegobanku dla firm, nagrodach JP Morgan Chase i American Express,pierwszym miejscu w rankingu banków Polskiego Związku FirmDeweloperskich. Wszystko to podsumowuje nasza misja: Nordea - bank,który stwarza możliwości.

Kampania potrwa do końca roku. Na jej potrzeby wykorzystanezostaną: Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Puls Biznesu i miesięcznikForbes.

Kreację kampanii przygotowała agencja Mediafokus orazDepartament Matketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. Mediazaplanowała firma MPG.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"