„Noś tocoś” w kolejnej islandzkiej kampanii Prince Polo

Zaczęła się nowa odsłona kampanii reklamowej wafelków Prince Polo (produkowanych przez Mondelez Polska) z Islandczykiem Gunnarem w roli głównej. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Next, Bayard i Carat Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Pierwsza kampania Prince Polo, w której Islandczyk Gunnar starał się pomóc Polakom odkryć ich narodowe „to coś”, była prowadzona wiosną br. (zobacz szczegóły). Już w ub.r. marka była reklamowana pod hasłem „Każdy ma w sobie to coś” (obejrzyj tamten spot).

Rozpoczęta właśnie kampania, pod hasłem „Noś tocoś”, jest kontynuacją tych koncepcji. Głównym elementem akcji jest konkurs - prowadzony w serwisie tocosie.pl i aplikacja na facebookowym fanpage’u marki Prince Polo - w którym należy wymyślać zabawne i oryginalne napisy na bluzy prezentujące cechy, które wyróżniają każdego z nas.

Co tydzień jury wybiera tysiąc sloganów, których autorzy otrzymują bluzy z tymi napisami. Natomiast twórcy projektów, które na stronie i fanpage’u w ciągu sześciu kolejnych tygodni trwania akcji polubi najwięcej osób, wygrają wycieczkę na Islandię. Warunkiem udziału w zabawie jest zakup sześciu wafelków Prince Polo.

Konkurs potrwa do 11 listopada. Jego obsługą zajmuje się agencja Bayard.

grafika

Akcja obejmuje również działania reklamowe w internecie i punktach sprzedaży.

Koncepcję i kreację kampanii (stronę tocosie.pl, aplikację facebookową, reklamy internetowe) przygotowała agencja Next, która realizuje też aktywności na portalach społecznościowych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą