Notorious Interactive wchodzi w aroma marketing i reklamy 3D

Agencja Notorious Interactive wprowadza do swojej oferty usługi z zakresu aroma marketingu i reklam 3D. Zarządza nimi Paweł Kościelniak.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach aroma marketingu Notorious Interactive proponuje odpowiednio skomponowane zapachy dołączone do layoutu graficznego. Taka woń ma zwrócić uwagę na reklamę, wyzwalać u odbiorcy przyjemny nastrój a także wywołać u niego potrzebę zakupu promowanego produktu. Działania aroma marketingowe agencja jest gotowa prowadzić zarówno w przestrzeni zamkniętej, jak i otwartej. Tę usługę kieruje przede wszystkim do branży spożywczej. Natomiast efekt real 3D firma może stosować zarówno w materiałach BTL, jak też reklamach outdoorowych.

Za ofertę aroma marketingu i real 3D w Notorious Interactive odpowiada account manager Paweł Kościelniak. Firma negocjuje już współpracę w pierwszymi klientami tych usług, ale na razie nie ujawnia, jakie to firmy i marki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji