W nowej roli Agnieszka Gilewska będzie odpowiadać za długofalową strategię biura reklamy, automatyzację procesów biznesowych oraz sprzedaż oferty produktowej WP Booster, przeznaczonej do potrzeb rynku e-commerce.
– W obliczu dynamicznych zmian na rynku mediów i reklamy, moim priorytetem będzie nie tylko optymalizacja procesów sprzedażowych, ale przede wszystkim wdrażanie performance’owych produktów reklamowych dla klientów e-commerce, które realnie wesprą biznes naszych partnerów – mówi Gilewska.

Dwie dekady doświadczenia
Agnieszka Gilewska ma blisko 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, rozwoju biznesu i zarządzaniu relacjami z kluczowymi klientami. Przed dołączeniem do WP była związana z RTB House, gdzie pełniła funkcję prezesa RTB House Poland. W tym czasie odpowiadała za rozwój strategii sprzedażowych, skalowanie zespołów oraz współpracę z kluczowymi partnerami biznesowymi.
Jej doświadczenie obejmuje również pracę w sektorze przemysłowym – w firmie Koenig & Bauer zajmowała się obszarami zakupów, logistyki i analizy rynku.
Na stanowisku dyrektorki ds. transformacji i strategii sprzedaży Agnieszka Gilewska zastępuje Ewelinę Milczarek, która pozostanie w strukturach Wirtualnej Polski do końca stycznia, zapewniając płynne przekazanie obowiązków.











