Nowa kampania Gerbera

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Dzięki mamie mam mieszkanie" to hasło nowej kampanii reklamowej Alimy Gerber S.A., producenta żywności dla niemowląt i dzieci. Kampania rozpocznie się 16 września br. i potrwa 12 tygodni.

Jej celem jest wzrost sprzedaży produktów oraz kształtowanie wizerunku firmy jako ciepłej, przyjaznej dla matki i dziecka. Promocja jest skierowana do matek z dziećmi w wieku do 3 lat i obejmuje swym zasięgiem prasę (magazyny kobiece, prasa dla rodziców) i radio (RMF FM, stacje lokalne).

Kampanię przygotowała i wyprodukowała agencja Art FM z Krakowa, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu