Ruszyła internetowa kampania reklamowa marki Sunsilk pod hasłem "Idealnie prosto".
Zadaniem agencji było stworzenie witryny www.sunsilk.pl skierowanej do młodych dziewczyn. Pomysł na stronę, to wzorowanie się na kalendarzu / notatniku, nieodłącznego towarzysza młodych kobiet. Sunsilk posiada osiem linii kosmetyków do włosów, z których każda ma swoją stronę w notatniku.
Odwiedzając witrynę, przeglądamy kartki, na których opisane są najczęściej spotykane problemy z różnymi typami włosów. Dla zagubionych klientek jest podpowiedź w nawigacji witryny: dyskretnie wysuwająca się z pamiętnika karteczka odsyła do strony z interaktywnym testem określającym, jaka linia Sunsilk będzie najwłaściwsza dla konkretnego typu włosów.
Witryna wykonana jest całkowicie w technologii flash, co zapewnia jej optymalną interaktywność i nowoczesny design.

Uzupełnieniem kampanii "Idealnie prosto" jest seria kreacji reklam internetowych promujących Sunsilk głównie na portalach kobiecych. Kreacja promuje najnowszą linię Sunsilk Satin Proteins i polega na animacji znaku drogowego - spinki używanej w kreacji offline.
W ostatnim okresie FFCreation tworzy wiele projektów skierowanych do młodego targetu, dla marek tj. Heyah, MTV, Magnum, AXE, 3Bit. Marek Piotrowski, dyrektor zarządzający agencji potwierdza, że firma pragnie utrzymać ten trend i obsługiwać większość marek z grupą celową do 25 roku życia. Zespół FFCreation dynamicznie się powiększa o młode osoby specjalizujące się w tym targecie. Projekty zrealizowane przez FFCreation w ostatnich 2 miesiącach, to m.in.: www.zainfekowani.pl/intro i www.zainfekowani.pl dla Heyah wraz z serią aplikacji interaktywnych typu experience "Zbadaj się i rozbierz Pielęgniarkę", "Zbadaj się i rozbierz Pielęgniarza", "Łapman", Heyah Nokia Lifestyle, rebranding www.mtv.pl, www.7grzechow.pl dla Magnum, identyfikacja oraz projekt graficzny www dla Spotler i Telecom Media, czy Raport Roczny dla J&S Energy.











