Nowa kampania Minerado

MINERADO - nową kategorię napojów owocowych, która w kwietniu poszerzyła ofertę marki FORTUNA od 3 maja wspiera silna kampania reklamowa

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

30-sek. spot, zrealizowany przez agencję Ad Fabrika FCB, emitowany jest w sześciu stacjach ogólnopolskich: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TV4, TVN7. Kampania, pod hasłem; "Mineralnie orzeźwiony", wspiera wdrożenie MINERADO w kartonach 1 L.

"Praca nad spotami Fortuna Minerado była jednym z końcowych etapów procesu przygotowań do wdrożenia nowych produktów" - komentuje Paweł Kawecki, Senior Brand Manager Fortuny. "Jednocześnie kręcone były dwa spoty reklamowe. Drugi, którego konceptu nie mogę jeszcze zdradzić, pojawi się na ekranach telewizorów w czerwcu" Aktualnie emitowana kampania napojów MINERADO kładzie nacisk na przekazanie informacji o unikalności MINERADO, a więc o tym, że są one produkowane na bazie naturalnej wody mineralnej, dzięki czemu najlepiej orzeźwiają w upalne dni, mają świeży owocowy smak oraz zawierają naturalne minerały.

Napoje MINERADO dostępne są w sprzedaży od początku kwietnia w kartonach o pojemności 1 l z wygodną zakrętką, która umożliwia łatwe i bezpieczne zamykanie opakowania., oraz butelkach o pojemności 250 ml. MINERADO proponujemy w czterech kompozycjach smakowych: jabłko-wiśnia, jabłko-mięta, jabłko-brzoskwinia, winogrono.

Napoje MINERADO adresowane są do wszystkich grup wiekowych, ze szczególnym uwzględnieniem ludzi młodych (15 - 35 lat).

W badaniach poprzedzających wprowadzenie MINERADO na rynek uzyskał on bardzo wysokie oceny konsumentów. Aż 85% badanych zadeklarowało chęć zakupu tego napoju przynajmniej raz w tygodniu.

Atutem MINERADO jest także atrakcyjna cena i akcje promocyjne w punktach sprzedaży, prowadzone przez agencje Impresaria Karlsbad.

MINERADO, nowa linia napojów marki FORTUNA, znajduje się w portfolio firmy AGROS NOVA, do którego należą też marki: GARDEN, ŁOWICZ, PYSIO, TARCZYN i KRAKUS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"