Kampania realizowana jest za pomocą działań ATL, BTL, oraz imprez promocyjnych. Jej głównym celem jest zapoznanie mieszkańców Polski, a w szczególności jej południowej części, z nowym wizerunkiem marki.
Kampania Western Union obejmie swym zasięgiem teraz całego kraju, jednak najwięcej działań jest skierowanych do mieszkańców Podkarpacia, Małopolski oraz Dolnego Śląska. To w tych rejonach zaplanowano akcje BTL, outdoor oraz eventy pod hasłem "Piknik z Western Union", pierwszy z nich już odbył się w Zakopanem, kolejne w Rzeszowie, Krakowie i Wrocławiu.
Strategia przekazu w tej kampanii została oparta przede wszystkim na wartościach rodzinnych. Layouty przedstawiają scenki z życia polskich rodzin i dzięki temu wywołują w odbiorcach bardzo pozytywne konotacje - mówi Konrad Olszaniecki, Dyrektor Regionalny Western Union w Polsce.

Kampania, oprócz celów wizerunkowych, ma za zadanie utrzymanie pozycji Western Union jako światowego lidera na rynku transferów pieniężnych. Dlatego opiera się na promocji w mediach publicznych. Spoty o długości 15" i 30" będą emitowane w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVP3, TV Polonia, TVN, TVN7, Polsati TV4. Poza tym duży nacisk położono na wsparcie kampanii działaniami PR w mediach lokalnych na południu kraju (radio i prasa).
Za stronę kreacyjną kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, a za zakup mediów Starcom. Kampania potrwa do końca czerwca 2004 roku.











