Nowa marka i nowe produkty. Barter SA inwestuje w segment nawozów

Białostocki BARTER S.A. rozszerza działalność w zakresie dystrybucji nawozów. Na wiosnę spółka uruchamia nowy segment dla hobbystów i wprowadza nowe produkty - Pinovit i Bioviton.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Barter, znany głównie jako dystrybutor węgla kamiennego i gazu ziemnego, od wielu lat na masową skalę zajmuje się także handlem i produkcją nawozów – azotowych, potasowych, fosforowych i wieloskładnikowych.  

- Stale umacniamy swoją pozycję na krajowym rynku nawozów mineralnych; nasza sprzedaż w tym sektorze rokrocznie rośnie o 20-30 proc - mówi Bogdan Rogaski, prezes spółki. – To efekt naszej polityki jakości, przy zachowaniu konkurencyjnych cen, a także wcześniejszych inwestycji w infrastrukturę magazynowo - produkcyjną, usprawniającą przeładunek, konfekcjonowanie i

logistykę towarów.

Do tej pory Barter SA produkował i sprzedawał nawozy dla rolnictwa i ogrodnictwa. W tym roku spółka wyszła naprzeciw rynkowemu  zapotrzebowaniu i na wiosnę uruchamia nowy segment, adresowany do hobbystów – działkowców, właścicieli przydomowych ogródków itp.  

- Tworzymy nową parasolową markę Gardenia, w której docelowo znajdzie się ok. 25 produktów – mówi Grzegorz Dworakowski,  dyrektor ds. rozwoju Barter SA.

W kwietniu od obrotu trafią dwa nowe produkty spółki. Pinovit to profesjonalny nawóz do iglaków, pakowany w 5-kilogramowe  wygodne wiaderka. Z kolei Bioviton jest bogatym w wartości odżywcze produktem do nawożenia trawników, który trafi do obrotu w 10-kilogramowych opakowaniach.

– Zamierzamy też rozwijać kolejne segmenty - ogrodnictwa i kwiaciarstwa – dodaje Grzegorz Dworakowski. - To specyficzna grupa odbiorców, zasilająca swoje uprawy metodą fertygacji, czyli poprzez nawożenie rozpuszczonym w wodzie nawozem. I takie produkty również im zaproponujemy.

Oznacza to, że oferta spółki w zakresie nawozów będzie kompleksowa, co w konsekwencji przełoży się na dalszy wzrost sprzedaży w tym segmencie.

Barter SA prowadzi sprzedaż nawozów w oparciu o terminal przeładunkowy w Sokółce. Baza magazynowo-produkcyjna, o łącznej powierzchni kilkunastu tysięcy m.kw, wyposażona  w zespół taśmociągów umożliwia automatyczny rozładunek wagonów, sprawny przeładunek, konfekcjonowanie i wprowadzanie towaru do obrotu. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie