Nowa odsłona kampanii reklamowej Sygma Bonus

2 listopada rusza nowa odsłona kampanii reklamowej Sygma Bonus promującej program rabatowy dla posiadaczy kart kredytowych wydanych przez Sygma Bank. Kampania potrwa do 20 listopada, a 15-sekundowy spot pojawi się w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, w tym również w kanałach tematycznych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Program rabatowy Sygma Bonus opiera się na możliwości skorzystania z atrakcyjnych rabatów (niektóre z rabatów w wysokości do 50%) dla użytkowników wszystkich kart kredytowych wydanych przez Sygma Bank. Klienci mogą korzystać z rabatów u jednego z aż 29 partnerów Sygma Bonus, m.in.: 5aSec, AB Foto, Almatur, Axa Direct, Cefarm Białystok, Delta Sport, Electroworld, Fotojoker, Lacoste, MixElectronics, Pizza Dominium, RTV Euro AGD, Vobis, Wawa Taxi.

Wszystkie informacje na temat Sygma Bonus są dostępne na stronie internetowej stworzonej specjalnie na potrzeby programu – www.sygmabonus.pl.

Nowa kampania reklamowa Sygma Bonus ma na celu prezentację programu manifestującego strategiczną dewizę marki „Sygma Bank pomaga w zakupach”. Kampania ma również wspierać budowę rozpoznawalności marki Sygma Bank i programu Sygma Bonus.

Podobnie jak w przypadku poprzednich kampanii Sygma Banku, głównym bohaterem komunikacji pozostaje awatar marki – robot Sygma. Awatar stanowi uwierzytelnienie i wizualizację koncepcji strategicznej marki – koncentracji na świecie ludzkich potrzeb i praktycznej pomocy w finansowaniu zakupów. Fabuła spotu wykorzystuje system identyfikacji wizualnej marki do czytelnej ekspozycji korzyści programu Sygma Bonus: możliwości skorzystania z atrakcyjnych zniżek na zakupy w wielu sieciach handlowych oraz dodatkowych korzyści, dostępnych tylko dla uczestników programu (np. gorące oferty). Warto zaznaczyć, że do uczestnictwa w programie wystarczy fakt użytkowania karty wydanej przez Sygma Bank, bez konieczności rejestracji danych, zakładania konta w programie, itd.

Podstawowe informacje o nowej kampanii reklamowej Sygma Banku: Tytuł kampanii: „Sygma Bonus” Klient: Sygma Bank Przedstawiciele Klienta: Jean Remy Martinez – Dyrektor Marketingu, Marta Kamińska – Zarządzająca Obszarem Marki i Badaniami Rynku Agencja kreatywna: BNA Team kreatywny: Maja Malinowska – Brand Consultant, Marcin Zaborski – Senior Art Director Dom produkcyjny: Tandem Taren-to Studio postprodukcyjne: BOX Kompozytor: Olaf Deriglasoff Dom mediowy: Easymedia Media: TV – kanały ogólne i tematyczne

Dodatkowe informacje na stronach: www.sygmabank.ploraz www.sygmabonus.pl

Kontakt dla mediów: Damian Ziąber PR Manager Rzecznik prasowy Sygma Bank d.ziaber@sygmabank.pl tel. 668-394-810

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online