Nowa odsłona sklepów MediaMarkt w Szczecinie i Koszalinie

Przejrzysty układ powierzchni sprzedaży, inspirujące ekspozycje, kompleksowy wybór najnowszego sprzętu i jeszcze bardziej komfortowe warunki do poznawania i zakupu nowych technologii – chcąc zapewnić klientom jak najlepszą ofertę, sieć MediaMarkt modernizuje swoje sklepy. W piątek, 14 lipca, w nowej odsłonie zostają otwarte markety w Szczecinie (CH Atrium Molo) i Koszalinie (CH Forum). Oba pomorskie sklepy sieci zyskały wśród mieszkańców ogromną popularność, stając się w swoich pierwszym adresem dla osób zainteresowanych szeroko rozumianą elektroniką użytkową. Z myślą o dalszym rozwoju i zapewnieniu klientom jeszcze lepszej, kompleksowej oferty, sklepy przeszły gruntowną modernizację.   – Branża RTV/AGD jest jedną z podlegających najbardziej dynamicznym zmianom, co wiąże się z zachodzącymi procesami społecznymi i postępującą cyfryzacją – mówi Andrzej Sobolik, Członek Zarządu/Dyrektor Zarządzający siecią MediaMarkt w Polsce – Niemal każdego dnia pojawiają się coraz bardziej zaawansowane produkty i rozwiązania technologiczne. Zmieniają się też oczekiwania klientów. Modernizacja naszych sklepów, tak jak stały rozwój oferty produktów i usług, jest odpowiedzią na te potrzeby. - dodaje. Sklepy Media Markt, zlokalizowane w szczecinskim CH Atrium Molo oraz w koszalińskim CH Forum, zostały przearanżowane według najnowszych trendów. Zaskoczą klientów bardziej przejrzystym układem i nowymi rozwiązaniami, ułatwiającymi poznawanie funkcji i zalet oferowanych produktów. Dzięki temu zakupy stają się jeszcze wygodniejsze i przyjemniejsze. Wyeksponowane zostały produkty cieszące się rosnącym zainteresowaniem – technologie mobilne, modne akcesoria, sprzęt gamingowy, gadżety elektroniki sportowej. – Zdajemy sobie sprawę z tego, że klienci potrzebują bezpośredniego kontaktu ze sprzętem, poszukują informacji o nowych funkcjach, rozwiązaniach i chcą je przetestować. U nas mają tę możliwość, a dodatkowo mogą skorzystać z profesjonalnych porad naszego personelu, który zasze chętnie dzieli się wiedzą.  Chcemy być przewodnikiem i doradcą w świecie nowych technologii, pokazywać naszym klientom być może nieznane im jeszcze możliwości sprzętu elektronicznego – mówi Andrzej Sobolik. Wyróżnikiem MediaMarkt na rynku jest kompleksowość oferowanych usług. Sklepy marki oferują m.in. dostawę i instalację urządzeń w domu klienta, pierwsze uruchomienie komputera, przegrywanie danych z urządzeń oraz zabezpieczenie tabletów i smartfonów folią lub szybą ochronną. Można tu również kupić bilety na ciekawe wydarzenia kulturalne i sportowe, wywołać zdjęcia, zawrzeć umowę na usługi sieci Orange lub Telewizji NC+, a nawet na dostawę energii elektrycznej. Przy zakupie sprzętu można skorzystać z oferty ratalnej lub wykupić opcję rozszerzonej ochrony produktów. Modernizacja istniejących sklepów jest stałym elementem w realizacji strategii rynkowej sieci MediaMarkt. Firma równolegle rozwija i modernizuje kanał sprzedaży tradycyjnej oraz internetowej, dzięki czemu może docierać z ofertą do jak najszerszego grona klientów. Media Markt (press box)

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"