Nowa odsłona smart home Somfy

Ile w nas z romantyków, a ile z kota pechowca? Czy widzowie chcą swobodnie zarządzać dostępem do światła naturalnego i dbać o komfort cieplny w domach tak, jak główni bohaterowie spotów Somfy? Firma startuje z jesienną kampanią reklamową Cosy Home Days, podkreślając aspekt komfortu i energooszczędności dzięki technologiom smart.  Somfy realizuje jesienną kampanię, w której promuje smart home, czyli sterowanie zintegrowanymi urządzeniami domowymi z aplikacji w smartfonie lub za pomocą komend głosowych. Sercem domu inteligentnego jest centrala TaHoma®, która pomaga tworzyć kompleksowy ekosystem dla wygody mieszkańców apartamentów i domów. Ze względu na zbliżające się chłodniejsze miesiące i wzrost zapotrzebowania na ogrzewanie, firma zwraca uwagę na optymalizację działania urządzeń domowych, co wpływa na mniejsze zużycie energii i oszczędność na rachunkach.   „Komfort cieplny, tak pożądany szczególnie jesienią i zimą, możemy osiągnąć wtedy, gdy w sposób przemyślany zarządzamy dostępem do światła naturalnego i korzystamy z ogrzewania. Skoro przy użyciu smartfona opłacamy rachunki czy zamawiamy jedzenie na wynos, dlaczego też w ten sposób nie mielibyśmy sterować temperaturą w naszych wnętrzach?” – mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska. W duchu technologicznym W swojej kampanii firma promuje zdalne zarządzanie osłonami okiennymi wyposażonymi w napędy elektryczne, np. roletami czy żaluzjami, które w istotny sposób poprawiają parametry izolacyjne okien. W ten sposób nie tylko ciepło nie ucieka z domu, ale pozwala również łapać promienie słoneczne i dogrzewać pomieszczenia w sposób naturalny. Somfy promuje również czujnik słoneczny i rozwiązania do sterowania ogrzewaniem, jak głowice termostatyczne i termostat. Po połączeniu wszystkich urządzeń z centralą TaHoma można tworzyć scenariusze smart, czyli listę zadań, które będą wykonane automatycznie na podstawie aktualnych warunków atmosferycznych i przyzwyczajeń domowników. Smart produkty Somfy uczą się zachowań mieszkańców i stają się aktywnymi sojusznikami w ich codziennym życiu, wykonując określone czynności bez konieczności angażowania uwagi domowników.   Aktualna rzeczywistość społeczno-gospodarcza wpłynęła na diametralną zmianę postrzegania roli domów i mieszkań oraz związane z tym zwyczaje konsumenckie. Somfy wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, którzy coraz chętniej korzystają z nowoczesnych technologii. Integracja urządzeń Somfy i marek partnerskich poprzez protokół komunikacji io-homecontrol® daje możliwość sprawnej współpracy produktów i zapewnia otrzymanie informacji zwrotnej w czasie rzeczywistym. Mieszkańcy mogą sprawdzić w aplikacji TaHoma® w dowolnym momencie, jaka temperatura panuje w domu oraz czy rolety są podniesione lub zamknięte. Z kolei funkcja geolokalizacji, dostępna dla użytkowników termostatu Somfy, pozwala dopasować poziom ogrzewania na podstawie odczytu miejsca pobytu domowników przez GPS. Gdy mieszkańcy znajdują się w pracy czy na wyjeździe, temperatura jest automatycznie obniżana, a gdy zbliżają się do domu – rośnie, by zapewnić im komfort cieplny, dopasowany do ich potrzeb. A Ty, za co lubisz Somfy? W kampanii Somfy wykorzystuje dwa spoty z różnymi historiami. Głównym bohaterem spotu reklamowego jest kot pechowiec, któremu automatyczne scenariusze krzyżują plany wylegiwania się w sypialni właścicieli domu pod ich nieobecność. W spocie sponsoringowym z kolei można zobaczyć, jak wieczorny scenariusz optymalizujący zużycie energii sprzyja odpoczynkowi. „Smart home Somfy dopasowuje się do naszego stylu życia. Pozwala nam żyć komfortowo, w naszym rytmie i dostosowuje się do naszych zwyczajów w sposób przez nas na co dzień niezauważalny. Pozwala na to przede wszystkim integracja urządzeń w jeden system, sterowany z jednej aplikacji, a także możliwość budowania i rozwijania systemu etapami w oparciu o nasze zmieniające się potrzeby” – podkreśla Aleksandra Pyziak, marketing manager Somfy.   Kampania reklamowa potrwa do 18 października. a działania online do 30 października 2020. Spoty będą emitowane we wszystkich głównych oraz tematycznych kanałach telewizyjnych. Kampania wsparta będzie również działaniami reklamowymi w internecie i PR. Za koncept kreatywny i realizację spotów reklamowych odpowiada McCann. Zakup czasu reklamowego powierzono domowi Infinity Media, a działania internetowe – agencji Result Media. Więcej informacji: Nowa odsłona Smart Home Somfy   SOMFY – to światowy lider w zakresie automatyki domowej i kluczowy dostawca rozwiązań smart home do sterowania w budynkach mieszkalnych i komercyjnych. Somfy od lat opracowuje produkty, które wprowadzają domy na poziom Internetu Rzeczy (Internet of Things). Łączy ze sobą jednym systemem różne urządzenia, zmieniając domy na całym świecie w komfortowe i bezpieczne domy inteligentne. Wysoką jakość produktów firmy Somfy ceni 220 milionów użytkowników. Firma powstała w 1969 roku w Cluses we Francji. Międzynarodowy zasięg działalności obejmuje 160 oddziałów w 60 krajach na całym świecie, zatrudniając 8000 pracowników. W Polsce spółka istnieje od 1996 roku. W 2014 roku powstała należąca do Somfy fabryka SOPEM w Niepołomicach. Obecnie oprócz jednostki produkcyjnej oraz Działu Badań i Rozwoju, funkcjonuje w Niepołomicach Wschodnioeuropejska Platforma Dystrybucyjna, która dostarcza produkty do odbiorców z całej Europy Środkowo-Wschodniej.  www.somfy.pl

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"