Nowa Oferta Ad.net

Nowa oferta sprzedaży w największej polskiej internetowej sieci reklamowej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Interaktywna sieć reklamowa Ad.net z dniem 1 lipca wprowadza nową ofertę dla reklamodawców, jednocześnie modyfikując swoją strategię działania i pozycjonowania się na rynku reklamy internetowej.

Strategia ta zakłada zmiany zarówno w samym portfolio sieci, jak i ofercie skierowanej do reklamodawców.

"Po kilku latach działalności na rynku internetowym oraz osiągnięciu pozycji zdecydowanego lidera wśród sieci reklamowych, nastąpiła konieczność zmian dotyczących pozycjonowania sieci. Kierunek, w którym zmierza Ad.net, to dom sprzedaży takich mediów interaktywnych, które są zdecydowanymi liderami w swoich kategoriach oraz oferta produktów, które były do tej pory charakterystyczne dla największych portali - czyli uniwersalne rozwiązania dla reklamodawców, z dużym naciskiem na jakość naszych witryn, produktów oraz obsługi klienta" - Marek Rusiecki, Dyrektor Zarządzający Ad.net S.A.

Celem Ad.net jest taka konstrukcja swojego portfolio i oferty dla reklamodawców, która pozwoli im na zrealizowanie wszelkich celów reklamowych, a serwisom współpracującym z siecią na maksymalizację przychodów z tytułu sprzedaży reklamy. W związku z różnorodnym charakterem działań promocyjnych prowadzonych przez reklamodawców w internecie, Ad.net wyselekcjonował w swojej ofercie produkty, których wspólną cechą jest określenie "Premium":<li> Serwisy<li> Zasięg<li> Formy reklamy<li> Pakiety<li> Akcje<li> E-mail

Dodatkowe zmiany dotyczą także struktury firmy i działu sprzedaży. Stworzono nowe stanowisko - Dyrektora ds. Obsługi Klientów, które objął Adam Wysocki, dotychczasowy Key Account Manager Ad.net. "Mała rewolucja w firmie już się właściwie zakończyła." - mówi Adam Wysocki - "Wszelkie zmiany, które rozpoczęliśmy kilka miesięcy temu, doprowadziły do tego, że już od 1 lipca jesteśmy gotowi do działania w oparciu o nowy system obsługi klienta. Wierzę, że wpłynie on znacząco zarówno na poziom sprzedaży, jak i satysfakcji naszych klientów z jakości współpracy".

W najbliższym czasie nastąpią pierwsze prezentacje nowej strategii, oferty i struktury firmy reklamodawcom.

To dopiero początek zmian w strategii Ad.net. Do końca roku firma planuje wprowadzenie na polski rynek kolejnych unikalnych rozwiązań z zakresu marketingu online, które w znaczny sposób wpłyną na  reklamę internetową w Polsce. W planach jest również dalsza ekspansja Ad.net na rynkach europejskich (firma obecnie ma swoje przedstawicielstwa na Litwie, Łotwie i w Estonii).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"