Nowa oferta marketingowa The Walt Disney Company na początek w Polsce

The Walt Disney Company opracował Disneymedia+ – zintegrowaną ofertę promocyjno-reklamową. Polska to pierwszy kraj w Europie, w którym zostaje ona udostępniona.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Disneymedia+ obejmuje rozwiązania promocyjne i reklamowe wykorzystujące wszystkie projekty realizowane przez The Walt Disney Company: produkcje filmowe, widowiska sceniczne, magazyny i książki, filmy na DVD i Blue-ray, produkty konsumenckie, a także muzykę, kanały telewizyjne i strony internetowe. W ofercie są takie marki jak Disney Channel, Disney XD, Playhouse Disney, Marvel czy Pixar.

The Walt Disney Company przekonuje, że wspólna oferta marketingowa usprawni obsługę reklamodawców i parnterów bienzsowych, pozwalając im maksymalnie wykorzystać promocyjnie poszczególne projekty i brandy. Do tej pory kontrakty reklamowe i promocyjne były oddzielnie negocjowane przez poszczególne oddziały biznesowe koncernu.

Polska to pierwszy rynek w Europie, na którym udostępniana jest Disneymedia+. Ofertą w naszym kraju będzie zarządzał zespół kierowany przez Patryka Pipetę, dyrektora sprzedaży The Walt Disney Company Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"