Nowa oferta reklamowa Gazeta.pl

Nowy layout i rozwiązania dla reklamodawców - to nowości zaproponowane w newsletterach portalu Gazeta.pl.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Newslettery otrzymały nowe logo oraz podział na część redakcyjną i reklamową. Reklamodawcy mogą w nich korzystać z takich form reklamowych jak billboard 750x100, śródtekst 300x250 oraz podśródtekst 300x50. W ramach sponsoringu oferowany jest billboard 750x100 oraz dolna belka zamykająca 750x50. Reklamę można zamieścić w wybranym newsletterze tematycznym lub w pakiecie we wszystkich newsletterach informacyjnych wysyłanych danego dnia.

Newslettery portalu Gazeta.pl obejmują trzy zakresy tematyczne: informacje ogólne (m. in. z kraju, ze świata, gospodarcze, kulturalne, sportowe, dziś w Gazecie Wyborczej), informacje lokalne z 21 największych miast Polski oraz newslettery czasopism (eDziecko, Avanti, Kuchnia). Newslettery ogólne otrzymuje codziennie 132 tysiące osób, lokalne - 74 tysiące. Newslettery czasopism, rozsyłane co tydzień lub co miesiąc, subskrybuje 95,5 tysiąca internautów. Łącznie portal Gazeta.pl oferuje swoim użytkownikom 34 newslettery.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji