Nowa 'She'

W tym tygodniu na rynku pojawi się zmieniona 'She'.

es
es
Udostępnij artykuł:

Wydawca 'She' Matthew Line zapowiedział wprowadzenie na rynek zupełnie innego magazynu. Nad "projektem Julie" pracowano przez rok. W kwietniu podjęto decyzję o wycofaniu SHE z rynku a nowy projekt miał przejąć jej tytuł.

'She', to rozpoznawalna marka z 50-cio letnim stażem, 30 tys. prenumeratrów oraz licznym gronem pozostałych czytelników. Całkowita zmiana magazynu, przy pozostawieniu starego tytułu jest więc wyjątkowo ryzykowną decyzją.

Zmieniona 'She' będzie kierowana do osób trzydziestopięcioletnich i starszych. Matthew Line świadomy jest utraty części czytelników, jednak wierzy, że pismo zdobędzie nowych odbiorców.  

Nowa 'She' to ekskluzywny magazyn, który ma wykorzystać doświadczenie jakie zdobył dotychczas. Jak poinformował Matthew Line, pozostaną "mocne strony" 'She' czyli fotografia, moda i podróże. Ponadto w ofercie pojawią się działy z poradami: Help i The Guide oraz Discovery.

es
Autor artykułu:
es
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji