Nowa strategia portalu Interia.pl

W roku 2007 Interia.pl skupi się na rozwoju technologicznym w szczególności w obszarze multimediów i serwisów społecznościowo-komunikacyjnych - zapowiada prezes spółki.

masz - ip
masz - ip
Udostępnij artykuł:

Wczoraj nowy prezes Interia.pl - Grzegorz Błażewicz zaprezentował plany kierowanego przez niego portalu na 2007 rok. Interia.pl ma zamiar skupić się na rozwoju technologicznym w szczególności w obszarze multimediów i serwisów społecznościowo-komunikacyjnych oraz usprawnieniu zarządzania w ramach nowej struktury organizacyjnej.

W ramach nowej struktury organizacyjnej struktura firmy zostaje podzielona na pięć niezależnych sektorów. Serwisy Informacyjne, Magazyny i Poradniki, Społeczności i Komunikacja, Multimedia i Rozrywka Interaktywna oraz sektor Nowych Technologii.

- Nowy podział to nasz pomysł na wortalizację portalu, który znacznie usprawni zarządzanie spółką, oraz umożliwi wyznaczanie jasnych celów dla poszczególnych sektorów biznesowych. Staramy się konsekwentnie budować realną wartość spółki. - mówi Grzegorz Błażewicz, Prezes Zarządu Interia.pl. – Przewidujemy  dalszy wzrost sprzedaży reklamy oraz e-commerce. Jesteśmy bardzo optymistyczni co do perspektyw rozwoju dla spółki.

Głównym obszarem rozwoju w 2007 będą Multimedia i Rozrywka Interaktywna z kluczowymi projektami Telewizji Interaktywnej na żywo, oraz Platformą Dystrybucji Treści Multimedialnych. W 2007 roku duży nacisk zostanie położony na rozwój profilu technologicznego spółki, jako źródła budowania realnej przewagi konkurencyjnej na rynku Internetowym.

 – Jesteśmy przekonani, że źródłem prawdziwego sukcesu w Internecie może być przede wszystkim innowacja technologiczna. Google nie pozycjonuje się jako firma medialna, tylko jako firma technologiczna. Przy czym nadal chcemy nadal wzmacniać serwisy informacyjne i dostarczać jak najwięcej własnej unikalnej treści. – mówi Grzegorz Błażewicz.

Interia.pl  postawi na decentralizację portalu. W sferze informacyjnej oznacza to mocne wejście w segment informacji lokalnej. W sferze technologicznej odejście od przeglądarki internetowej jako jedynego sposobu dostępu do portalu. Pod strategię decentralizacji przygotowywany jest dział sprzedaży regionalnej.

- Interia.pl utrzyma wysoki poziom rentowności operacyjnej w 2007. Wykonujemy aktualnie bardzo dużą pracę, żeby wejść w nowy rok z nowym systemem zarządzania operacyjnego, przede wszystkim  zarządzania projektami, co przyczyni się do optymalizacji zasobów przy jednoczesnym wdrażaniu nowoczesnych produktów. Będziemy innowacyjni a jednocześnie ściśle kontrolować koszty spółki. – mówi Dariusz Mazurkiewicz, Dyrektor Finansowy, Wiceprezes Zarządu Interia.pl SA.

Interia.pl SA po trzech kwartałach br. zwiększyła zysk netto o 143% w stosunku do ubiegłego roku, do ponad 4,7 mln zł. Przychody łącznie za trzy pierwsze kwartały 2006 r. są wyższe o 42% od przychodów uzyskanych w analogicznym okresie 2005 r. i wynoszą aktualnie ponad 37,6 mln zł.

masz - ip
Autor artykułu:
masz - ip
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji