Nowa umowa firmy Mackar

Firma Mackar ponownie podpisała umowę na obsługę PR linii kosmetyków dziecięcych Skarb Matki z agencją IMR-advertising by PR.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Tym razem został powiększony budżet, zwiększono też protfolio produktów (15 kosmetyków i kilka kolejnych w przygotowaniu) a umowę zawarto na czas nieokreślony. Tegoroczna strategia kładzie duży nacisk na współpracę z pełną gamą dodatków zdrowotnych do prasy lokalnej, mocne wejście każdego nowego produktu w tytułach poradnikowych i zaznaczenie obecności kosmetyków na rynku w magazynach skierowanych do młodych dziewcząt i kobiet. W tym celu IMR zorganizuje cykliczne spotkania z dziennikarzami.

Pod koniec marca odbędzie się pierwsze z tej serii, zatytułowane "Mama idzie na spacer". Przewiduje się, że podczas spotkań będą prezentowane również firmy oferujące najlepsze artykuły niemowlęce i dziecięce.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji