Nowe badania w SMG/KRC

SMG/KRC wykonuje licencjonowany pomiar satysfakcji konsumenta

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W czerwcu br. Instytut SMG/KRC Millward Brown Company podpisał umowę licencyjną z amerykańską firmą Walker Information na realizację pomiarów satysfakcji konsumenta. Metodologia pomiaru satysfakcji klienta rozwijana jest przez Walker Information od lat 70-tych, sama firma, będąca pionierem we wdrażaniu metodologii pomiaru satysfakcji, powstała zaś w 1939 roku. W ramach projektu określane są miedzy innymi wskaźniki satysfakcji konsumentów, segmentacja konsumentów ze względu na poziom lojalności, potencjalne sposoby usprawnienia relacji z konsumentem. Jedną z ważniejszych zalet metodologii Walker Information jest wykorzystywanie bogatej bazy benchmarków, służących jako układ odniesienia dla uzyskiwanych wyników.

SMG/KRC w ramach sieci Millward Brown pełnić będzie rolę głównego koordynatora projektu, odpowiedzialnego za jego wdrożenie w regionie Europy Centralnej. Obecnie instytut przygotowuje ofertę dla Klientów, a dystrybucja badania rozpocznie się we wrześniu 2003.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"