Nowe media mniej wpływowe od tradycyjnych

Dla większości konsumentów tradycyjne media mają największy wpływna budowanie świadomości odbiorców.

km - źródło: MediaPost Publications
km - źródło: MediaPost Publications
Udostępnij artykuł:

Jak informuje serwis MediaPost Publications, powołując się nabadanie firm Kantar Media Research i Pointlogic, telewizja jest dlakonsumentów numerem jeden jeśli chodzi o budowanie świadomości. Zadoskonałą lub bardzo dobrą pod tym względem uznało ją 43 procentrespondentów.

Za telewizją znalazły się czasopisma (31 procent), prasacodzienna (29 procent) oraz radio (24 procent). Tymczasem takienowe media jak gry wideo, VOD (wideo na żądanie, video-on-demand),telewizja interaktywna czy wideo online, uzyskały tutaj poparcietylko od 2 do 5 procent respondentów.

Z kolei badani pytani o to, jakie medium jest dla nichnajbardziej pomocne przy decyzji o obdarzeniu zaufaniem danejmarki, wskazali kolejno na telewizję (26 procent), prasę codzienną(21 procent) i czasopisma (19 procent).

km - źródło: MediaPost Publications
Autor artykułu:
km - źródło: MediaPost Publications
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów