Nowe "nabytki" CB4 Media

Logitech Poland i Skoda Auto Polska - nowi Klienci CB4 Media

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agencja reklamy zewnętrznej przygotowała w kwietniu kampanie na nośnikach w taskówkach dla Logitech Poland i Skoda Auto Polska.

Kreacją i zakupem mediów dla Logitech Poland zajęła się agencja reklamowa Acive.pl.

Na nośnikach CB4 Media reklamowane są produkty: bezprzewodowa klawiatura LX 700 i mysz laserowa MX 1000;

Kreację dla Skoda Auto Polska - dla samochodu Skoda Octavia Combi - "Przerosła Oczekiwania" - przygotowała agencja PZL. Media zakupił dom mediowy Carat. Obie kampanie potrwają do końca kwietnia.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu