Obsługa płatności za energię trwa kilka sekund, co wynika z automatycznego odczytu w kasie sklepowej danych zawartych w kodzie kreskowym znajdującym się na rachunku. - Taka forma płatności to nowoczesne podejście do oczekiwań klienta, który szybko i sprawnie chce uregulować swoje należności – mówi Alicja Rutkowska, Wiceprezes Zarządu PGE Obrót S.A. Tego rodzaju zapłata faktury za energię jest możliwa dla klientów, którzy pojawiają się w: TESCO, KAUFLAND, POLSKA MARKETY, PIOTR i PAWEŁ, i placówkach Pekao SA. Dużym udogodnieniem dla klientów jest fakt, że mogą zapłacić za energię przy okazji robienia zakupów. Środki wpłacone w punkcie „Wygodne Rachunki” zostają objęte gwarancją Banku Pekao SA. Opłacając rachunek w punkcie kasowym, klient otrzymuje paragon potwierdzający dokonanie zapłaty. Piotr Wróbel Specjalista ds. Public Relations piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691911 525

PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.











