Nowi dyrektorzy segmentów w Grupie Onet-RASP. Paweł Jordan szefem Motoryzacji

Grupa Onet-RASP powołała trzech nowych dyrektorów zarządzających segmentami. Stanowiska te objęli były szef TVN Turbo Paweł Jordan oraz związani dotąd z firmą Paweł Paczuski i Marcin Mroczko.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Nowi dyrektorzy segmentów w Grupie Onet-RASP. Paweł Jordan szefem Motoryzacji
Od lewej: Paweł Jordan, Paweł Paczuski i Marcin Mroczko

Dyrektorem Zarządzającym segmentu Motoryzacja został Paweł Jordan, który będzie odpowiedzialny za marki „Auto Świat”, „Top Gear”, „Akademia Auto Świat”, a także za takie serwisy internetowe jak moto.onet.pl i autoswiat.pl.

Paweł Jordan w latach 2008-2014 pracował jako dyrektor TVN Turbo. Wcześniej był związany z magazynem „Elle”, stacją Canal+ oraz firmami Marquard Publishing House i EURO RSCG (obecnie Havas). Karierę rozpoczynał w dziale sprzedaży “Gazety Wyborczej”.

Za segment Nowe Technologie będzie odpowiedzialny Paweł Paczuski, który będzie zarządzał markami „Komputer Świat”, „Tap&Swipe”, technowinki.onet.pl oraz pclab.pl. Paczuski jest związany z Ringier Axel Springer Polska od 12 lat. Od kwietnia 2012 roku jest redaktorem naczelnym Grupy „Komputer Świat”, a w roku 2013 objął dodatkowo stanowisko business brand managera w segmencie komputerowym.

Zarządzaniem segmentem Podróże zajmie się zaś Marcin Mroczko, dotychczasowy szef działu podróże w Grupie Onet.pl i szef redakcji społeczności (blog.pl i blog.onet.pl). W skład segmentu Podróże wchodzą m.in. serwisy podroze.onet.pl, poznajpolske.onet.pl oraz esky.onet.pl.

Nową strukturę opartą na zarządzaniu segmentami i markami Grupa Onet-RASP wprowadziła na początku marca br. W jej ramach szefowie zespołów redakcyjnych podlegają dyrektorom zarządzającym, odpowiedzialnym za tworzenie i realizowanie strategii biznesowej dla portfela produktów we wszystkich kanałach dystrybucji.

Wówczas na stanowiska dyrektorów zarządzających segmentami i markami zostali powołani m.in. Dariusz Zieliński („Newsweek”), Marcin Biegluk („Fakt”) oraz Joanna Kuzdak, która odpowiada za segment Biznes i Finanse (więcej na ten temat).

Serwisy Grupa Onet-RASP w lutym br. odwiedziło 15,79 mln realnych użytkowników (według Megapanela - zobacz jego pełne wyniki). Z kolei Ringier Axel Springer Polska w 2014 roku sprzedał 122 614 912 pojedynczych egzemplarzy swoich tytułów prasowych (według ZKDP - więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"