Nowości w Planie Agro i Agro Eskalacji

Od dzisiaj Pakiet Plan Agro w Banku BGŻ został rozszerzony o nowe funkcjonalności, udostępniane klientom bez dodatkowych opłat. Także od dzisiaj istnieje możliwość skorzystania z promocyjnego oprocentowania środków zgromadzonych na Agro Eskalacji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Nowe funkcjonalności to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów. Jako lider rynku agro chcemy wciąż umacniać naszą pozycję oferując nowoczesne i atrakcyjne usługi – powiedział Bartosz Urbaniak, dyrektor zarządzający ds. agrobiznesu w Banku BGŻ.

Zmiany w Planie Agro to:• możliwość obniżenia opłaty za  prowadzenie Pakietu w zależności od salda na rachunku bieżącym (10 zł przy saldzie do 3 tys. zł; 5 zł przy saldzie od 3 tys. do 30 tys. zł; 0 zł przy saldzie powyżej 30 tys. zł)• bezprowizyjne wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju bez dodatkowej opłaty

Oprócz tego, klienci posiadający Plan Agro mogą skorzystać z promocji „Płać kartą w ramach Pakietu Plan Agro i zarabiaj”, która polega na zwrocie na rachunek bieżący klienta 1% transakcji bezgotówkowych (transakcje płatnicze wykonane kartą debetową).

Dodatkowo także od dzisiaj klienci Banku BGŻ mogą otrzymać  bardzo atrakcyjne oprocentowanie w wysokości do 5 % środków zgromadzonych na Agro Eskalacji. Aby skorzystać z promocyjnego oprocentowania, należy założyć rachunek Agro Eskalacja w ramach nowo otwartego Pakietu Plan Agro w okresie od 1 grudnia 2010r do 31 stycznia 2011r oraz udokumentować  fakt posiadania dopłat bezpośrednich.

Promocję nowych funkcjonalności Planu Agro wspiera rozpoczynająca się dzisiaj kampania marketingowa obejmująca reklamę w prasie branżowej, radio i na internetowych portalach branżowych oraz banery przed wybranymi giełdami towarowymi  i standy w oddziałach ODR. Autorem kreacji kampanii jest współpracująca z Bankiem BGŻ agencja reklamowa Grandes Kochonos. Na podstawie tej kreacji agencja White Rabbit przygotowała również materiały BTL. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative.Kampania w mediach potrwa do końca stycznia 2011 roku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"