Nowy gracz na rynku usług sponsoringowych

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od strategii po monitorowanie realizacji efektów kampanii to zadanie dla Sponsoring up! - nowej marki na rynku usług sponsoringowych. Firma świadczy profesjonalne usługi z zakresu sponsoringu strategicznego i product placement.

Z badań "Sponsoring Monitor" realizowanych już od czterech lat przez ARC Rynek i Opinia wynika, że większość Polaków uważa sponsoring za potrzebny, a co najistotniejsze, tylko 30% uznaje go za formę reklamy. To sygnał dla firm, które szukają alternatywnych rozwiązań w promowaniu swoich marek- mówi Marek Wojtczak, Sponsorship & Product Placement Director w Sponsoring up!.

Sponsoring pozwala na przeniesienie pozytywnego wizerunku programu, czy wydarzenia, na wizerunek Sponsora. Poza tym sponsorowanie sportu, kultury, czy wydarzeń ze sfery społecznej wiąże się zawsze z dużym prestiżem dla firmy lub marki, co z kolei wspomaga działania public relations- dodaje Marek Wojtczak. Zachętą dla firm, które myślą o sponsorowaniu jest także zapewnienie wyłączności w branży, zarówno przy sponsorowaniu wydarzeń kulturalnych jak i przy sponsoringu telewizyjnym, o czym nie można mówić w przypadku zamieszczania spotów w bloku reklamowym. Ta forma promocji pozwala także na nawiązanie więzi miedzy odbiorcami a firmą, która sponsoruje jego ulubione programy, wydarzenia sportowe, czy kulturalne. Potwierdzają to także wyniki badań. Prawie połowa respondentów uważa, że fakt sponsorowania wpływa korzystniej na ocenę firmy, a 1/3 Polaków deklaruje, że chętniej kupowałaby produkty Sponsora.

Marek Wojtczak ma wieloletnie doświadczenie w dziedzinie sponsoringu, promocji i public relations. Związany był między innymi z Impresariat Karlsbad, gdzie pełnił funkcję dyrektora działu Media Sponsoring. W firmie W.W. Sp. z o.o. pracował przy realizacji programu "Idź na całość". W Reemtsma Polska S.A. jako Special Event / Road Manager Marek Wojtczak współtworzył miedzy innymi ogólnopolski program sponsoringowy dla marki "Mars", "West", "R1" i "Davidoff".

Sponsoring up! został utworzony przez instytut ARC Rynek i Opinia, lidera na rynku badań dotyczących sponsoringu i product placement.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu