Nowy klient Best Image Public Relations

Agencja Best Image Public Relations na początku lutego podpisała umowę z Fundacją Wielkopolskie Wioślarstwo - Komitet Organizacyjny Mistrzostw Świata.

proto.pl
proto.pl
Udostępnij artykuł:

Obejmuje ona obsługę PR Wioślarskiego Pucharu Świata w Poznaniu. Jak dowiedziała się Redakcja PRoto, do tej pory nie prowadzono profesjonalnych i kompleksowych działań PR na rzecz idei wioślarstwa w Polsce. Przedmiotem umowy są działania public relations związane z Wioślarskim Pucharem Świata w Poznaniu. Główne cele współpracy to promocja wioślarstwa jako sportu powszechnego, a także promocja miasta. Umowa została podpisana do końca czerwca z możliwością jej przedłużenia.

proto.pl
Autor artykułu:
proto.pl
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały