Nowy klient Double Brand

Agencja Double Brand wygrała przetarg na restylizację logotypu, przygotowanie key visual oraz opracowanie strategii promocji i komunikacji Cafe News.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Do zadań agencji Double Brand należy restylizacja logotypu Cafe News, opracowanie nowego key visual (głównego motywu), który zagości na odpowiednio dobranych, zróżnicowanych nośnikach i w materiałach POS oraz przygotowanie projektu graficznego strony Cafe News. W następnej kolejności Double Brand stworzy także projekty stron nowych produktów, które będą wprowadzane przez Cafe News w najbliższym czasie.

Agencja Double Brand będzie również odpowiedzialna za przygotowanie kampanii reklamowej Cafe News z wykorzystaniem różnych nośników reklamowych (bannery, billboardy, reklama prasowa, mailing, materiały POS).

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele