Nowy koncept DUKA w Starym Browarze

24 września w Starym Browarze w Poznaniu miała miejsce premiera pierwszego salonu DUKA, zrealizowanego w nowej koncepcji wizualnej. Oryginalny zamysł aranżacyjny będzie stopniowo wprowadzany w obiektach w całej Polsce. Kolejne otwarcia sklepów sieci DUKA w nowym wystroju już w październiku. Po dynamicznym rozwoju w kraju i ekspansji na rynki zagraniczne marka DUKA zdecydowała się na stworzenie nowego konceptu wizualnego salonów. 24 września o godzinie 9:00 miało miejsce reotwarcie sklepu w Starym Browarze w Poznaniu, pierwszego obiektu wykonanego w zmienionej aranżacji. Wnętrza zaprojektowano zgodnie z metodą design thinking. – Naszym celem było odpowiedzenie na potrzeby odbiorcy, który stara się być na bieżąco z trendami, a jednocześnie uwielbia rasowy design. W nowym koncepcie przejścia są szersze i wygodniejsze, a przestrzeń zaprojektowana tak, by przypominała osobom odwiedzającym salon najbliższe im miejsce - dom – mówi o założeniach aranżacyjnych Joanna Burakowska, Head of VM & Creative Director w DUKA.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Skandynawski minimalizm został połączony z ciepłem dębowego drewna oraz loftowymi detalami, a zróżnicowanie kolorystyczne sekcji podkreśla podział na kategorie asortymentowe. W sklepie pojawiły się wielkie stoły oraz konstrukcje przywodzące na myśl aranżacje kuchenne, które jeszcze bardziej inspirują klientów podczas zakupów. – Świat marki DUKA to przede wszystkim świat kuchni. Wspólny posiłek jednoczący domowników i jego magia stanowią o wyjątkowości wszystkich procesów, które mu towarzyszą. Nowa koncepcja aranżacji wnętrza ma za zadanie ten kuchenny aspekt podkreślić – tłumaczy Agnieszka Gawron z LSD Design Pharmacy, która razem z Samirem Tiliouinem odpowiada za shop-concept oraz kompleksową realizację projektu.

Zamysł aranżacyjny będzie stopniowo realizowany w kolejnych obiektach, które zostaną otwarte już w październiku: w salonach DUKA w Hali Koszyki w Warszawie (20.10.2016) i w Galerii Krakowskiej, w której będzie miała miejsce rearanżacja istniejącego lokalu. Marka kontynuuje dynamiczny rozwój franczyzowy. W ostatnim czasie zostały otwarte nowe obiekty tego typu: w Galerii Mazovia w Płocku, w centrum handlowym Forum w Gliwicach, w Focus Mall w Zielonej Górze, w Galerii Bronowice w Krakowie oraz w Cuprum Arena w Lubinie. Aktualnie sieć obejmuje już 52 sklepy w Polsce (w tym 12 franczyzowych).

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele