Cześć zatytułowana "Speedlife" adresowana będzie do osóbżyjących szybko i intensywnie, natomiast część pt. "Slowlife" - doczytelników szukających harmonii i ładu w życiu. - W każdej z tychczęści znajdzie się ta sama tematyka, ale będzie ona potraktowana winny sposób - mówi nam Ilona Rechnio, dyrektor wydawnicza"Existence", a wcześniej m.in. szefowa działu uroda w "Elle". Wmagazynie poruszane będą m.in. zagadnienia związane ze sztuką,kulturą, lifestylem, sportem, gadżetami, modą, urodą czy finansamiosobistymi.
Wśród współpracowników piszących teksty dla kwartalnika znajdąsię m.in. Maria Peszek, Tomek Kin, Dorota Wellman, MariuszTrzciński i Joanna Nojszewska. - W "Existence" nie będzie cenzury.Wszystkie teksty będą autorskie, mocne i na najwyższym poziomiemerytorycznym, bo wierzymy w czytelników, którzy chcą czegoś więcejniż przepisów na ciasto - tłumaczy Elwira Rusowicz,wspózałożycielka Ginza Media Group. Rusowicz w przeszłościpracowała jako rzecznik prasowa Superstacji, była takżedziennikarką m.in. "Super Expressu" i "Teleexpressu".

Nad stroną graficzną "Existence" czuwać będzie zajmująca sięcustom publishingiem agencja Concept Publishing Polska. Za projektyokładek odpowiadać będzie znany rysownik Dominik Bułka. Objętośćpisma wynosić ma 216 stron, a ukazywać się będzie ono w formacie230 na 297 mm.
Magazyn adresowany będzie do kobiet i męzczyzn w wieku od 25 do59 lat, zamieszkałych w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców,posiadających wykształcenie średnie i wyższe oraz dobrą oraz bardzodobrą sytuacją finansową."Existence" drukowany będzie w nakładzie 5 tys. egz. Dystrybucjakwartalnika będzie dwutorowa. 1 tys. egz. pisma trafi do salonówprasowych (m.in. Empik i Traffic), gdzie sprzedawane będzie w cenie15 zł. Pozostałe 4 tys. egz. wysyłane będzie do wyselekcjonowanychklientów (magazyn otrzymają m.in. członkowie Club Med czypasażerowie samolotów Windroseair) oraz do partnerów biznesowych, atakże salonów samochodowych czy kosmetycznych.

Najdroższą pozycją w cenniku reklamowym "Existence" jest drugaokładka, zarówno w części "Speedlife", jak i "Slowlife", za którątrzeba zapłacić 30 tys. zł. Całostronicowa reklama kosztuje 15 tys.zł. Za sprzedaż reklam w tytule odpowiada Julia Wolska,specjalistka ds. marektingu i sprzedaży, ostatnio zatrudniona jakodyrektor marketingu w "Style Fashion".
Drugą ze współzałożycielek Ginza Media Group obok ElwiryRusowicz jest Anna Kajda, która była ostatnio dyrektorem ds.rozwoju w agencji Novimedia Custom Publishing. Wcześniej pracowałam.in. jako dyrektor wydawniczy w Concept Publishing Polska,kierowała też działami urody "Joy" i "Sukcesu".










