- Shopping Guide to inspirujące pismo modowo-urodowe, ekspert wdziedzinie trendów, przewodnik po cenach, promocjach i ofertachnajlepszych marek. Z powodzeniem łączy elementy ekskluzywnegotytułu modowego z katalogiem produktów - mówi Marzena Zemlich,redaktor naczelna "Shopping Guide". - Czytelniczki znajdą w nimzarówno inspirację, jak i praktyczne informacje, co, gdzie i za ilemogą kupić.
W gazecie znajdziemy trzy działy: moda, uroda i lifestyle.
- Zależy nam na wysokim pozycjonowaniu tytułu, dlatego stawiamyprzede wszystkim na jakość. Papier, zawartość merytoryczna irealizacja wydawnicza Shopping Guide nie ustępuje innym tytułom zzakupowego segmentu - mówi Michał Kolęda, członek zarządu FreePress Sp. z o.o., wydawcy Shopping Guide. - Wyróżnia nas taknaprawdę tylko jedno. To, że jesteśmy bezpłatni.

Magazyn utrzymywać się będzie z wpływów reklamowych.
Gazeta ma być skierowana do mieszkanek dużych miast (powyżej 50tysięcy mieszkańców), w wieku 18-45 lat, czyli do studentek, aletakże do tych, które swoją edukację zakończyły i są zadowolone zeswojej sytuacji materialnej.
Magazyn trafi do rąk czytelniczek w 10 miastach Polski:- WARSZAWA (Arkadia, Złote Tarasy, Galeria Mokotów, GaleriaCentrum, Klif, Blue City,Promenada, Sadyba Best Mall, Wola Park, Warszawa Wileńska,Targówek, Janki, Reduta)- ŁÓDŹ (Manufaktura, Galeria Łódzka)-KRAKÓW (Galeria Krakowska, Galeria Kazimierz, Kraków Plaza)- WROCŁAW (Galeria Dominikańska, Arkady Wrocławskie)- GDAŃSK (Galeria Bałtycka, Madison, Alfa Centrum)- GDYNIA (Klif, Batory)- POZNAŃ (Stary Browar, King Cross Marcelin, Poznań Plaza)- KATOWICE (Silesia City Center, 3 Stawy)-BYDGOSZCZ (Focus Park, Galeria Pomorska)- TORUŃ (Galeria Copernicus)Za dystrybucję tytułu odpowiada agencja Medialinea, która zbudowałasieć dystrybucji opartą na hostessach.











