Nowy Mitsubishi Outlander reklamowany jako „jeszcze doskonalszy” (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji samochodu Mitsubishi Outlander. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Nowy Mitsubishi Outlander - jeszcze doskonalszy”, przygotowały i realizują firmy Schulz Brand Friendly, Starcom, Imagine, Digital Sunset, Bluerank, Makata oraz Movie Storm.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Nowy Mitsubishi Outlander reklamowany jako „jeszcze doskonalszy” (wideo)

Koncepcja kreatywna kampanii jest oparta na podkreśleniu modyfikacji stylistycznych i konstrukcyjnych, które wprowadzono w nowej wersji Mitsubishi Outlandera. Reklamy prezentują nowy design, wyższy komfort i wyciszone wnętrze samochodu oraz informują, że jest on dostępny od 95 990 i objęty 5-letnią gwarancją.

Grupą docelową działań reklamowych są zarówno klienci poszukujący praktycznych i bezpiecznych rozwiązań dla całej rodziny, jak i ci, którym najbardziej zależy na wysokiej jakości, komforcie i dynamice jazdy.

Przed startem działań reklamowych w mediach zorganizowano premierę prasową, prezentacje dla właścicieli stacji dealerskich i klientów  flotowych, pokazy premierowe w salonach oraz dni otwarte. Dotychczasowi i nowi klienci otrzymali także informacje o nowym modelu wraz z zaproszeniem na jazdę próbną. Marka Mitsubishi Motors była sponsorem Warszawskiego Festiwalu Filmowego a pełniące rolę Oficjalnego Samochodu WFF Mitsubishi Outlander można było oglądać przez 10 festiwalowych dni w centrum Warszawy przed wejściem do Kinoteki mieszczącej się w Pałacu Kultury i Nauki. Pierwszą jazdę nowym Outlanderem mogli także odbyć uczestnicy cyklu rodzinnych wypraw terenowych Auto Świat 4x4 Family Adventure 2015. Większości działań przedpremierowych towarzyszyły produkcje materiałów wideo, wykorzystywanych przez dziennikarzy i publikowanych na profilach Mitsubishi Motors Polska na YouTubie, Facebooku, Twitterze i Instagramie.

Standardowa akcja reklamowa obejmuje telewizję, prasę, radio, internet oraz outdoor.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/skoda-toyota-i-nissan-najmocniej-reklamowymi-samochodami-wiecej-wydatkow-w-internecie-niz-telewizji ##

Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Schulz Brand Friendly (kreacja kampanii), Starcom (planowanie i zakup mediów), Imagine i Digital Sunset (materiały do internetu), Bluerank (reklamy Adwords), Makata (eventy) oraz Movie Storm (materiały wideo).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów