Nowy „Przekrój” Zuzanny Ziomeckiej w październiku

Dotychczasowa redakcja „Przekroju” (Presspublica) pracuje już nad ostatnimi numerami tygodnika. W połowie października br. na rynku pojawić się ma pierwsze wydanie „Przekroju” przygotowane przez nową redaktor naczelną Zuzannę Ziomecką.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Jak informuje Wirtualnemedia.pl odchodzący redaktor naczelny „Przekroju” Roman Kurkiewicz, kierowana przez niego pięciosoobowa redakcja przygotowuje dwa lub trzy ostatnie numery pisma. W pierwszym przypadku będzie to numer, które ukaże się 24 września br. i wydanie podwójne, które ukaże się 2 października. W drugim będą to trzy pojedyncza wydania, w tym ostatnie z datą 9 października br.  Presspublica na razie nie ujawnia informacji, jakie zmiany zostaną wprowadzone w tytule przez Ziomecką.

W lipcu br. średnia sprzedaż ogółem „Przekroju” wyniosła 20 633 tys. egz., czyli o 38,41 proc. mniej niż rok wcześniej (dowiedz się więcej).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii