Strona internetowa Banku BGŻ została przygotowana w oparciu o najnowsze trendy w zakresie projektowania portali internetowych. Nowoczesny interfejs graficzny przyczynia się do łatwiejszej nawigacji, a sam serwis dostępny jest także z poziomu urządzeń mobilnych takich jak smartfon czy tablet. To ostatnie osiągnięto dzięki wykorzystaniu tzw. responsywności stron internetowych (z ang. Reponsive Web Design) czyli techniki projektowania serwisów tak, aby ich wygląd i układ dostosowywał się automatycznie do rozmiaru ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlany.
Pojawiła się nowa szata graficzna, układ i kolorystyka, a dzięki intuicyjnym rozwiązaniom skrócony został czas dotarcia do poszczególnych informacji na temat produktów Banku BGŻ. Znacząco ułatwia to komunikację z obecnymi, jak i potencjalnymi klientami. Z każdego miejsca na stronie klient może zamówić rozmowę z doradcą zostawiając swoje dane kontaktowe.

Co więcej, strona posiada wiele nowych i praktycznych funkcjonalności jak np. mechanizm geolokalizacyjny – umożliwiający znalezienie najbliższego oddziału Banku BGŻ bez potrzeby wpisywania danych na temat swojego położenia. Jedną z zalet nowej strony jest jej intuicyjna architektura, dzięki której użytkownicy mogą w szybki sposób uzyskać dostęp również do pełnego wachlarza treści nieproduktowych poprzez rozbudowaną i rozwijaną stopkę.Powstanie serwisu poprzedziły dokładne badania, których celem było lepsze dopasowanie strony dla odwiedzających. Analizie poddano zachowania użytkowników z poprzedniego serwisu Banku BGŻ. Badano w jaki sposób klienci poruszali się po stronie i które sekcje najczęściej odwiedzali. Przeprowadzono również badanie focusowe weryfikujące projekt graficzny serwisu przed jego publikacją.

dostarczył
infoWire.pl











