Nowy Six Pack

Interprint prezentuje sześć najbardziej popularnych dekorów

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Warsztaty „Interprint Furniture Days” odbywają się co roku w Centrum Designu w Arnsbergu. W ich trakcie przedstawiciele renomowanych firm sektora meblarskiego i produktów drewnopochodnych spotykają się z zespołem Interprint w celu wskazania dekorów mających największy potencjał rynkowy.

Zespół Projektowy Interprint opracował prognozy, w których wskazano na potencjał dekorów wyrazistych, o silnym charakterze. Trafność tych przewidywań potwierdza sukces dekoru bukowego Iconic – najważniejszego elementu kolekcji Six Pack 2014, który zajął ważne miejsce wśród aktualnych kolekcji meblowych wszystkich producentów.

Najnowsza skazana na sukces szóstka to dekory o nazwach: Lexington, Ambassador, Calobra, Clark, Cadiz i Vinterbergh. Dzięki nim możemy stworzyć pomieszczenia, w których panować będzie przyjazna domowa atmosfera, a także takie, które zachwycą elegancją i pełnią życia.

Interprint z dumą prezentuje „Six Pack 2015”:

Lexington – zorientowany na dom

Motywy lokalne i regionalne cieszą się powodzeniem od dawna. Do łask wraca również styl rustykalny, w którym króluje wystrój wiejskiego domu. Dąb doskonale odnajduje się w tych trendach.

Dekor Lexington to wyjątkowe połączenie wielu różnych typów dębu, które może sprawdzić się projektach różnych, nie tylko rustykalnych pomieszczeń.

Ambassador – elegancki

Jako dzieci podziwialiśmy jadalnie wykładane orzechowym fornirem. To wspaniałe drewno robi wrażenie również dzisiaj. Zachwyca zarówno wytwornością, jak i dyskrecją. Wpisuje się w najnowsze trendy – orzech podbił serca najróżniejszych odbiorców na ostatnich targach w Mediolanie. Stylowy Ambassador bez wątpienia znajdzie zastosowanie w wielu wnętrzach, zwłaszcza tych w stylu retro. 

Calobra – pełna życia

Zamknij oczy i pomyśl o pierwszym ciepłym dniu spędzonym na plaży. Po ich otwarciu spójrz na Colobrę. Dobre samopoczucie z pewnością się utrzyma!

Olcha to jasne drewno. Jej barwę można porównać do koloru piasku.

Dekor Colobra skłania do pozytywnego myślenia. Jest pełen życia, lekki i bardzo naturalny. Świetnie sprawdzi się we wnętrzach o subtelnej, pastelowej kolorystyce.

Clark – niezależny

Design w stylu lat 60. XX wieku coraz częściej pojawia się w naszych wnętrzach. Miłośnikom tamtego okresu powinien spodobać się charakterystyczny dekor Clark. Odzwierciedla on rysunek klonu, jednak w nieco innym wydaniu. Jest bardziej dziki i niezależny – nie podlega łatwo kategoryzacji, zatem stanowi świetnią propozycję dla  lubiących wyrazisty styl osób.

Cadiz – charakterystyczny

Natychmiast rozpoznawalny jako drewno tekowe. Ostry i bezkompromisowy. Charakterystyczne drewno, które doskonale oznajdzie się w zdecydowanych, odważnych stylach. Może przypaść do gustu miłośnikom „used look” i stylu industrialnego. Jego charakterystyczny element to odwzorowania śladów mechanicznej obróbki drewna.

Vinterbergh – analogowo-cyfrowy

Rzemiosło wspomagane najnowocześniejszym oprogramowaniem. Efekt? Dekor Vinterberg to odwzorowanie naturalnego rysunku sosny, które swój końcowy szlif uzyskało dzięki pracy grafika.

Bezkonkurencyjność tego dekoru tkwi w jego unikalności. Jest młody i świeży – to nowy styl życia.

„Six Pack 2015” to sześć drewnianych dekorów, które powstały w wyniku połączenia pasji, ciekawych pomysłów wizualnych, rzemiosła, zamiłowania do naturalnego drewna oraz obserwacji trendów. To nie tylko próba prognozowania aktualnych trendów, ale także odbicie świata w którym żyjemy. Po raz pierwszy zaprezentowany na żywo został w maju, podczas Design Post Cologne.

Dodatkowych informacji udziela:

Wanda Modzelewska

Profundo PR

tel. 503 002 335

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele