Nowy smak Kinder Pingui wsparty kampanią reklamową (wideo)

Ferrero Polska wprowadza na polski rynek nowy smak Kinder Pingui - karmelowy. Debiut produktu wspiera kampania przygotowana przez agencje Grey, Posterscope Polska, Vizeum, Hackett Hamilton i Papaya Films.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowy smak Kinder Pingui wsparty kampanią reklamową (wideo)

Kampania prowadzona jest w telewizji, prasie, internecie, kinie oraz na nośnikach outdoor. Jest to kolejny smak Kinder Pingui obok Kinder Pingui Choco i Kinder Pingui Cocco w rodzinie batonów chłodzonych Ferrero.

Za strategię i zakup mediów odpowiadają Posterscope Polska (outdoor) oraz dom mediowy Vizeum (pozostałe media). Kreacja została przygotowana przez agencję Hackett Hamilton, KV przygotowała agencja Grey, a spot wyprodukowała Papaya Films.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"