Nowy trzcinowy od Cukru Królewskiego!

Konsumenci coraz częściej sięgają po cukier trzcinowy, doceniając jego walory na co dzień, a nie tylko podczas specjalnych okazji. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, producent Cukru Królewskiego wprowadza na rynek produkt w nowym większym opakowaniu: cukier trzcinowy 1 kg w papierowej torebce wzmocnionej od wewnątrz folią.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Cukier trzcinowy odróżnia od cukru białego charakterystyczny karmelowy smak i miodowy aromat. Nie został on poddany procesowi rafinacji, a jego cechą charakterystyczną jest złoty kolor. Ze względu na swoje walory smakowe cukier trzcinowy jest nieodzownym składnikiem wielu potraw czy egzotycznych drinków. Coraz częściej nie wyobrażamy sobie naszych codziennych zmagań kulinarnych bez jego użycia.

- Aktywnie obserwując rynkowe zachowania konsumentów, zauważamy rosnącą popularność kategorii cukru trzcinowego. Reagując na zapotrzebowanie naszych klientów, postanowiliśmy wprowadzić do sprzedaży cukier trzcinowy zapakowany w kilogramową torebkę - mówi Beatrycze Grela, Dyrektor Marketingu Südzucker Polska S.A. - Sprawdzi się on idealnie jako dodatek do letnich lemoniad, deserów oraz wypieków. Trzcinowy Cukier Królewski to także najlepszy wybór do drinków oraz nieodzowny składnik w kuchni – dodaje Grela.

Nowy produkt z portfolio firmy Südzucker Polska S.A. został wyposażony we wzmocnioną folią  torebkę, która ma za zadanie chronić produkt przed działaniem czynników zewnętrznych, a tym samym zachować jego najwyższą jakość.

Cukier trzcinowy Królewski 1 kg, cena detaliczna ok. 7,99 zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska