Rewia jest rozrywkowo-poradniczym tygodnikiem dla kobiet, a zarazem pierwszym na polskim rynku magazynem dla czytelniczek w wieku powyżej 35 lat. Ze względu na grupę docelową swoich odbiorców w portfelu wydawniczym Bauera REWIA plasuje się obok tygodników Życie na Gorąco i Twoje Imperium - informuje Bauer.
Redaktorem naczelnym tygodnika REWIA jest Tomasz Potkaj, dotychczasowy zastępca redaktora naczelnego Życia na Gorąco.
Rewia w ciepły, przyjazny sposób opowiada o gwiazdach telewizji, kina i estrady, zarówno tych popularnych obecnie, jak i znanych czytelniczkom od lat. W rozbudowanej części poradniczej doradza w interesujących grupę docelową kwestiach związanych ze zdrowiem, urodą, modą, a także prawnych i finansowych, korzystając z fachowej pomocy lekarzy, prawników i ekspertów z innych dziedzin. Wiele miejsca poświęca sprawom relacji międzyludzkich, uczuciom, psychologii i rodzinie - tak wydawnictwo Bauer opisuje swój nowy tytuł.

Rewia organizować będzie także wiele konkursów z nagrodami. Budżet nagród na rok 2004 wynosi około 750 tysięcy złotych.
Częstotliwość - Tygodnik
Nakład - 400.000 egz.
Zakładana sprzedaż - 250.000 egz.
Cena 1,20 zł
Promocja tytułu: TV (TVP, Polsat, TVN), radio (RMF), punkty sprzedaży, czasopisma Wydawnictwa Bauer
Wydatki na promocję (2004 ) - 2,5 miliona zł
Kreacja spotów - Lukas Fil
Zakup mediów - Mediaedge:CIA











