Agencja CB4 Promocja wygrała przetarg na opracowanie nowego leyautu reklamowego dla marki Folik należącej do Polfy Grodzisk. Visual reklamowy opracowano tak by nie stracił dotychczasowych konsumentów, a poprzez prosty, zrozumiały i nowoczesny sposób przekazu budował znajomość produktu. Stworzyliśmy taki przekaz, który niósłby najlepsze emocje, a dzięki temu spowodował zapamiętanie leku i zachętę do jego stałego stosowania. Ważne było wykreowanie w świadomości odbiorców takiego wyobrażenia o Foliku, który kojarzony jest z planowanym poczęciem dziecka i jest niezbędny by urodzić zdrowe dziecko.
FOLIK polecany jest wszystkim kobietom w wieku 16 + do ok. 45 roku życia, które rozpoczęły życie płciowe i planują urodzić zdrowe dziecko (obecnie lub kiedykolwiek w przyszłości). Wszystkie powinny zażywać FOLIK by uchronić przyszłe dziecko przed wadami wrodzonymi układu nerwowego.

FOLIK to profilaktyczna dawka kwasu foliowego 0,4mg, która zmniejsza ryzyko powstania wad wrodzonych układu nerwowego u dzieci, takich jak wodogłowie, rozszczep kręgosłupa czy inne poważne wady, które najczęściej doprowadzają do przedwczesnej śmierci.
Planowane działania reklamowe z marką FOLIK w 2004r. maja w znacznym stopniu spowodować wzrost znajomości leku wśród grupy docelowej oraz przyczynić się do wzrostu sprzedaży. Opracowany materiał będzie wykorzystywany na różnych płaszczyznach reklamowych (prasa, ulotki dla pacjentów, foldery dla lekarzy i farmaceutów, plakaty, na stronie internetowej i innych).
Nowa reklama pojawi się w takich tytułach jak Mam dziecko, Zdrowie, Zdrowie i uroda, Vita, Dziecko, Twoje dziecko, Olivia, Mamo to ja, Świat kobiety, Bella, Wszystko dla dziecka.











