Nowy wizerunek LPR-u

Odświeżanie wizerunku LPR-u przed wyborami samorządowymi.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Partii w kwestiach wizerunku będzie doradzała firma Grupa a 5. „Lidze zależy, by osiągnąć lepszy wynik wyborczy niż w wyborach parlamentarnych” - czytamy na łamach gazety "Dziennik Zachodni".

Rzecznik klubu LPR Piotr Ślusarczyk zapewnił, że drastycznych zmian nie będzie, bo Liga ma już określony profil wyborczy, a Roman Giertych na niedawnym spotkaniu z dziennikarzami przekonywał, że partia jest bardziej centrowa niż prawicowa. Na początek zmieni się logo Ligi – na prostsze i bardziej nowoczesne. Członkowie Ligi mają zadbać także o swój wizerunek: staranniej dobierać ubiór, częściej się uśmiechać i przyjaźniej odnosić do dziennikarzy. Nieoficjalnie mówi się, że „ocieplenie” wizerunku będzie kosztować Ligę 100 tys. zł.

Źródło: Dziennik Zachodni, Kosztowny lifting, 01.06.06, s.4 -Proto.pl

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele