„Od hitu do świtu” - przeboje z 4fun Media nocami w TVN

Stacja TVN od poniedziałku 4 czerwca br. emituje nocne pasmo „Od hitu do świtu”, na które składają się teledyski i gry interaktywne. Za przygotowanie programu odpowiada 4fun Media.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W paśmie prezentowane są wideoklipy z anten kanałów 4fun.tv, rebel:tv i TV.Disco, którym towarzyszą zabawy interaktywne m.in. „Barometr uczuć”, „Życiowa trójka”, i „Kiedy ślub”. Aplikacje opierają się na stworzonym przez 4fun Media systemie emisyjnym 4funBox. Program „Od hitu do świtu” emitowany jest codziennie o ruchomej porze - zaczyna się zależnie od dnia między 2.35 a 4.35. Ma być nadawany do końca wakacji.

Wdrożenie systemu 4funBox na antenie TVN jest już kolejnym etapem współpracy pomiędzy 4fun Media i Grupą TVN. Od stycznia 2011 roku wszystkie kanały muzyczne należące do 4fun Media sprzedawane są przez TVN Media w ramach projektu Premium TV.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji