Od marca magazyn „Wysokie Obcasy Praca” będzie ukazywać się co dwa miesiące

W czwartek, 28 lutego br. na rynku pojawi się nowy, marcowy magazynu „Wysokie Obcasy Praca” (Agora). Pismo zmieni częstotliwość ukazywania się z kwartalnika na dwumiesięcznik.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Od marca magazyn „Wysokie Obcasy Praca” będzie ukazywać się co dwa miesiące

„Wysokie Obcasy Praca" (Agora) to pismo, które dostarcza praktycznych informacji o pracy, pasji, życiu, psychologii, nauce i technologiach. Ma być również odpowiedzią na potrzeby czytelniczek oraz trendy, jakie wyznacza rynek.

Na okładce marcowych „Wysokich Obcasów Praca” pojawi się Jacinda Ardern – premier Nowej Zelandii, trzecia kobieta na tym stanowisku i pierwsza, która poszła na urlop macierzyński. W tekście przedstawiono, jak łączy rządzenie krajem z obowiązkami domowymi, jednocześnie walcząc ze stereotypami matki i polityk.

W magazynie znalazł się również wywiad z psycholog Grażyną Skoczek o plotkowaniu w pracy, przepis na start-up Anny Frankowskiej – jednej z 30 najbardziej obiecujących europejskich przedsiębiorców poniżej 30. roku życia według „Forbesa” czy porady Mai Branki o tym, jak sobie radzić z seksizmem w biurze.

Czytelnicy „Wysokich Obcasów Praca” dowiedzą się także, jak będą pracowały dzieci, a także w jaki sposób lepiej zarządzać swoim czasem w pracy, żeby nie zostawać po godzinach. Kwestionariusz „Stres w pracy” pozwoli sprawdzić poziom stresu w swoim miejscu zatrudnienia.

Zmiana cykliczności pisma

Nowy numer magazynu ukaże się na rynku w czwartek, 28 lutego br. i będzie dostępny przez dwa miesiące. Będzie kosztować 11,99 zł. Można go też pobrać w aplikacji „Wysokie Obcasy Extra" lub kupić na Kulturalnysklep.pl i – w formie cyfrowej – na Publio.pl. Roczną prenumeratę papierową dwumiesięcznika można będzie zamawiać na Kulturalnysklep.pl od 1 marca br.

Joanna Mosiej-Sitek, redaktorka naczelna i wydawczyni magazynu tłumaczy, że zmiana częstotliwości ukazywania się pisma jest spowodowana zainteresowaniem czytelników, którzy chcą czytać artykuły o tematyce rozwoju zawodowego i osobistego.

- W związku z tym „Wysokie Obcasy Praca” zmieniają cykliczność i nie będą już kwartalnikiem, a dwumiesięcznikiem, częściej proponując swoim odbiorcom lekturę o interesujących ich zagadnieniach - komentuje szefowa pisma.

Wydanie wspiera kampania promocyjna w prasie („Gazeta Wyborcza” i tygodniki, „Newsweek” oraz „Wysokie Obcasy Extra”), internecie (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, Facebook i Google). Działania promocyjne przygotował zespół marketingu „Wysokich Obcasów”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"