Odkryj trendy 2015 roku z TEEKANNE!

Świat mody powoli odkrywa przed nami tajemnice trendów na najbliższe sezony. Już pod koniec stycznia oraz na początku lutego w Łodzi będzie można wziąć udział w szkoleniach Fashion Trends, w trakcie których każdy uczestnik zapozna się z najnowszymi doniesieniami z pracowni projektowych rynku modowego. Spotkania odbęda się przy filiżance herbat firmy TEEKANNE, która również ma kilka przyjemnych, smakowych niespodzianek.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Szkolenia zostały podzielone na 3 bloki tematyczne. 28 stycznia będzie okazja by poznać trendy w modzie damskiej, 29 – w modzie męskiej. 12 lutego natomiast zostaną omówione przyszłe kolekcje damskiej bielizny i strojów kąpielowych. Spotkania będą składać się z części teoretycznej oraz praktycznej. Organizatorami przedsięwzięcia jest firma Promedia i polski oddział nowojorskiej agencji Fashion Snoops. Poprzednia edycja odbiła się szerokim echem w branży i stała wartościowym źródłem wiedzy dla osób związanych z projektowaniem i środowiskiem modowym.

W trakcie wydarzenia goście zostaną poczęstowani aromatyczną herbatą firmy TEEKANNE. W styczniu na wszystkich wielbicieli smaków TEEKANNE czeka nowa linia  „slimming” – trzy rodzaje herbat, wśród składników których znałazła się mięta, pokrzywa oraz inne zioła, pomagające utrzymać szczupłą sylwetkę i doskonałą formę. Warto sięgnąć po nowe smaki, ponieważ moda na dobry wygląd i bycie fit jest zawsze aktualna!

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela