Szkolenia zostały podzielone na 3 bloki tematyczne. 28 stycznia będzie okazja by poznać trendy w modzie damskiej, 29 – w modzie męskiej. 12 lutego natomiast zostaną omówione przyszłe kolekcje damskiej bielizny i strojów kąpielowych. Spotkania będą składać się z części teoretycznej oraz praktycznej. Organizatorami przedsięwzięcia jest firma Promedia i polski oddział nowojorskiej agencji Fashion Snoops. Poprzednia edycja odbiła się szerokim echem w branży i stała wartościowym źródłem wiedzy dla osób związanych z projektowaniem i środowiskiem modowym.
W trakcie wydarzenia goście zostaną poczęstowani aromatyczną herbatą firmy TEEKANNE. W styczniu na wszystkich wielbicieli smaków TEEKANNE czeka nowa linia „slimming” – trzy rodzaje herbat, wśród składników których znałazła się mięta, pokrzywa oraz inne zioła, pomagające utrzymać szczupłą sylwetkę i doskonałą formę. Warto sięgnąć po nowe smaki, ponieważ moda na dobry wygląd i bycie fit jest zawsze aktualna!

dostarczył
infoWire.pl











