Odpowiedzialność, doświadczenie i wiedza w kampanii HSBC BankPolska

Rusza kampania reklamująca odświeżony wizerunek HSBC Bank Polska.Akcja obejmująca prasę i outdoor opiera się na trzech sloganach:odpowiedzialność, doświadczenie i wiedza.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania HSBC Bank Polskareklamuje odświeżoną strategię firmy, która koncentruje się naoferowaniu usług bankowości osobistej klientom zamożnym iprzedstawicielom szybko rosnącej klasy średniej. W akcjiwykorzystywanych jest kilka layoutów zawierających trzy główneslogany: odpowiedzialność, doświadczenie i wiedza, które mająodzwierciedlać uniwersalne wartości pozafinansowe związane z HSBCBank Polska. Przekaz uzupełniają emocjonalne kreacje graficzne orazkrótkie teksty opisujące przewagi firmy nad konkurencją wposzczególnych aspektach.

Akcja jest prowadzona w prasie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita,Parkiet, Puls Biznesu, Gazeta Prawna, Polityka, Forum, Przekrój,Wprost i Newsweek) oraz na outdoorze (nośniki wielkoformatowe wWarszawie, Wrocławiu, Trójmieście i Krakowie). Kreację kampaniiprzygotował departament marketingu HSBC Bank Polska we współpracy zagencją reklamową JWT oraz domem mediowymMindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów