Największym sukcesem okazał się sobotni program „Jak Oni śpiewają”, który 3 marca obejrzało aż 5,69 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Show przyciągnął więcej widzów niż niedzielna premiera piątej edycji „Tańca z gwiazdami” w TVN. (więcej na ten temat)
Udziały Polsatu podczas „Jak Oni śpiewają” wyniosły 35,45 proc., a w grupie widzów w wieku 16-49 lat – 33,76 proc., co dało stacji pozycję lidera pasma w obu grupach. Druga w rynku telewizyjnym była TVP1, którą oglądało w tym czasie jednak ponad 2 mln mniej osób.
Wszyscy 4+16-49DataAMRSHR %SHR %Jak Oni śpiewają03-03-20075 686 03635,45%33,76%TVP103-03-20073 405 21421,29%22,25%TVN03-03-20072 471 63615,46%16,86%TVP203-03-20072 029 87212,69%11,60%
Dwa dni wcześniej, w czwartek 1 marca, pierwszy odcinek innej nowości Polsatu, czyli serialu komediowego „Mamuśki” obejrzało 3,1 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 25,21 proc. (w grupie 16-49 wyniosły one 27,49 proc.). Również w tym paśmie Polsat był liderem wyprzedzając drugą w rynku telewizyjnym Dwójkę, której program oglądało w tym czasie 2,31 mln osób.

Wszyscy 4+16-49DataAMRSHR %SHR %Mamuśki01-03-20073 098 63025,21%27,49%TVP201-03-20072 318 08218,59%17,33%TVN01-03-20072 218 07018,79%18,23%TVP101-03-20071 179 5419,63%10,09%
Również niedzielny premierowy odcinek serialu sensacyjnego „Prawo miasta” pokonał konkurencje audycje, choć w tym przypadku przewaga nie była już tak duża. Serial przyciągnął przed telewizory 3,11 mln widzów, o ponad 200 tys. więcej niż programy emitowane w tym czasie na antenie TVN, który był wiceliderem pasma. Udziały „Prawa miasta” w rynku telewizyjnym wyniosły 25,6 proc., a w grupie 16-49 aż 30,05 proc.
W miniony weekend Polsat w grupie 16-49 był stacją numer jeden ze średnimi udziałami (sobota, niedziela) na poziomie 20,93, przed TVP1 (20,68), TVN (18,25%) i TVP2 (16,67%). Sobotnio-niedzielne pasmo prime time również należało do Polsatu. Udziały w grupie 16-49 wyniosły 26,13%. Na drugim miejscu uplasowała się TVP1 (25,42%), następnie TVN (20,05%) i TVP2 (11,41%).











